Terug

Fout product en verkeerde factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Proximus

10/04/2023

BesteOp 4 oktober deed ik een aanvraag via de website van Belfius voor een Beats Flex Pack + Internet Box + TV Box + 2 SIM-kaarten voor GSM.De installatie werd uitgevoerd op 10/11/2022.Ik kreeg aanvankelijk enkel facturen van de GSM's.Het was ook niet mogelijk om mijn vorige vaste lijn nummer mee over te nemen omdat er een probleem was bij de installatie.Op 2/03/2023 kreeg ik plots een cumulatieve factuur sinds 10/11/2022 maar dit voor het product Proximus Flex abonnement en dus niet wat is besteld had.Ik nam intussen ook al contact op met de contactpersoon bij Belfius (JONI.VANCUTSEM@mandat.belfius.be)Ik stuurde deze klacht door op 6/03/2023 naar Proximus, echter deze bleef tot op heden ( al meer dan 1 maand) onbeantwoord.Intussen bleef ik facturen krijgen want ik had mijn domiciliëringsopdracht stopgezet.Op 30/03/2023 heb ik mijn diensten bij Proximus stopgezet.Aangezien ik nog steeds geen antwoord ontvangen had op mijn klacht dd 6/3/’23) en ik op aanraden van mijn Belfius consulent Joni Van Cutsem mijn domiciliëring heb stopgezet maar ik toch nog facturen blijf ontvangen, heb ik zelf een afrekening gemaakt en dit bedrag heb ik overgeschreven naar Proximus met als referentie de mededeling die op mijn laatste factuur stond.Ik heb het maandelijks te betalen bedrag voor de Beats Flex verminderd met de reeds betaald facturen voor de GSM’s die apart werden aangerekend maar eigenlijk in het pack moesten zitten, ik heb ook nog een minprijs aangerekend voor de niet-ontvangen diensten en zo kwam ik op een saldo van €91,14 dat geprogrammeerd staat om op 18/04/2023 aan Proximus betaald te worden.Benieuwd of daarmee alles beëindigd kan worden.

Berichten (3)

Proximus

Naar: A. C.

13/04/2023

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de volgende info kreeg via voicemail op 13/4.Klant had recht op de promo beats flex de eerste 12 maanden aan 69,69 euro (incl. 2de gsmnummer)Klant heeft in dienst gestaan van 10/11/2022 tem 30/03/2023. Dit komt op een totaalbedrag van 314,19 euro (abonnementsgeld 4 maanden en een half). Klant heeft enkel een betaling gedaan op 3/01/2023 van 75,51 euro. Dit komt op een openstaand saldo van 239 euro dat nog dient betaald te worden.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-04-10-19.29.43.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192996874226]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192996874226]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

A. C.

Naar: Proximus

14/04/2023

Ik heb intussen het openstaande bedrag van €161,79 betaald via de MyProximus app.Echter ik had reeds €98,14 betaald in oktober (€41,95), november (€40,55) en december (€15,64) en niet €75,51 op 3 januari zoals u insprak op mijn voicemail.De eindafrekening klopt dus nog steeds niet...Ook werd er nergens een financiële tegemoetkoming gedaan voor de niet-geleverde diensten en voor het ongemak (vaste lijn werd niet overgedragen, geen Wifi-booster ontvangen, geen toegang tot my e-press van HLN en geen Studio 100 Go-pass, en vele telefoons en mails naar de klantendienst).Kan dit nog meegenomen worden in de eindafrekening aub?Alvast bedankt

Proximus

Naar: A. C.

20/04/2023

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192997090241]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform