Sinds mijn aansluiting bij Engie heb ik opgemerkt dat het meternummer op mijnfactuur niet klopt (het is het meternummer van mijn buur). Ik heb hier sindsseptember 2022 contact over gehad met Engie, veelal via telefoon. Er werd mijsteeds gezegd dat het probleem was opgelost. Op 29 juni 2023 krijg ik eeneindafrekening van 865 euro die ik voor 17 juli 2023 moet betalen. Demeterstanden op deze factuur zijn nog steeds die van mijn buur. Na uitgebreidtelefonisch contact op 10 juli 2023 werd de factuur uitgesteld tot 16augustus en werd ons gemeld dat het probleem werd doorgegeven aan eenachterliggende dienst. Ik heb ook via mail klacht ingediend bij engie, hierwerd nog geen gevolg aan gegeven. Gisteren, 10 augustus hebben wij getrachtopnieuw contact op te nemen om op zijn minst een schriftelijk bewijs teontvangen van dit dossier. Er werd ons gemeld dat de medewerkers van engieniet naar klanten kunnen mailen en dat ze niet werken met dossiernummers. Inbijlage vindt u het energieovername document met de juiste meternummer enean-code dat ik in augustus 2022 heb overgemaakt aan engie. U vindt er ook deslotafrekening van juni 2023.Wat is het antwoord van het energiebedrijf ? :Het antwoord van het energiebedrijf is steeds een van onderstaande opties:- het is in orde nu- het is bij een achterliggende dienst- wij kunnen u geen afschrift of bewijs bezorgen van dit gesprekWelke oplossing verwacht u van het energiebedrijf ? :Ik verwacht dat mijn meternummer wordt aangepast op het contract en dat ikeen nieuwe afrekening krijg gebaseerd op het juiste verbruik.