Terug

Fout met het scherm en toegevoegde folie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. Z.

Naar: MediaMarkt

12/12/2023

Beste, wij hebben een tv besteld van Samsung via Mediamarkt van €699 + extra garantie van Mediamarkt zelf (€94,99). Vandaag, op 12/12/2023, werd deze geleverd bij ons thuis omstreeks 15u30. Wij waren de installatie van de tv aan het voltooien, en zagen dat er een folie op de tv was. Een hoek van deze folie was los waardoor wij dachten dat dit een folie was dat verwijderd moest worden. Dit was bij mijn vorige Samsung tv ook. Nergens stond aangegeven dat deze folie niet verwijderd mocht worden. Blijkbaar was dit deel van het scherm en is de tv nu permanent beschadigd. Nogmaals, nergens stond een waarschuwing dat dit niet verwijderd mocht worden, ook niet in de bijgevoegde handleiding. Ik ben onmiddelijk naar de Mediamarkt winkel in Schoten gereden, en zij willen hier niets aan doen. Zij zeiden dat dit niet de eerste keer is dat het gebeurd, maar dat we hier toch zelf voor moeten betalen. Dit doen wij dus niet! Als dit niet de eerste keer is dat het gebeurd horen hier verplicht waarschuwingen op te staan, deze waren niet aanwezig. Wij willen dat zij deze tv terugnemen en wij willen een nieuw exemplaar. Ik heb 2,5 jaar geleden een tv bij hen gekocht die het ook plots heeft begeven, en ook daar wouden ze mij niet mee helpen met de Samsung hersteldiensten. Nu kopen wij een nieuwe tv met extra garantie erbij en laten ze ons WEER in de steek. Ons geld terug is niet nodig, maar wij willen gewoon een werkende tv zonder schade. Wij staan op ontploffen door de klantenservice van Mediamarkt. Zij willen niet te woord staan en schuiven alles naar Samsung, maar wij hebben de tv bij hen gekocht en niet bij Samsung. Wij eisen een nieuw exemplaar dat perfect werkend is. Bedankt voor de hulp.

Berichten (5)

MediaMarkt

Naar: K. Z.

12/12/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 231212-058322.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34946---]

K. Z.

Naar: MediaMarkt

12/12/2023

Beste, We zijn nogmaals naar de Mediamarkt geweest en zijn zo ontzettend ontevreden over de winkel en de klantenservice, we willen de tv retourneren en ons geld terug. Een nieuwe tv hoeft zelfs niet meer. Dit is einde verhaal. Alvast bedankt om dit op te nemen en onze klacht te behandelen .

MediaMarkt

Naar: K. Z.

12/12/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 231212-064173.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34947---]

MediaMarkt

Naar: K. Z.

15/12/2023

Beste, Bedankt voor uw e-mail. We hebben een onderzoek gestart naar uw melding. Zodra we meer informatie hebben, zullen we meneer Demeijer contacteren via dit dossier 231212-058322 aangezien order 200311308 op zijn naam is geregistreerd. Aarzel niet om contact met ons op te nemen indien u nog vragen heeft. Met vriendelijke groeten,DianeMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:010756:03228---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:010756:03228---]

MediaMarkt

Naar: K. Z.

15/12/2023

Beste, Bedankt voor uw e-mail.U meldt dat er per vergissing beschermfolie van artikel 2033045 is verwijderd, wat mogelijk tot schade aan de televisie heeft geleid. Om een onderzoek te starten, hebben we nog enkele aanvullende gegevens nodig. Daarom hebben we meneer Demeijer, die gelinkt is aan order 200311308, verzocht voor meer informatie via dossier 231212-058322. Zodra we een reactie van meneer Demeijer hebben ontvangen, zullen we het onderzoek in gang zetten.Aarzel niet om contact met ons op te nemen indien u verdere vragen heeft.Met vriendelijke groeten,DianeMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:012441:19819---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:012441:19819---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform