Beste, wij hebben een tv besteld van Samsung via Mediamarkt van €699 + extra garantie van Mediamarkt zelf (€94,99). Vandaag, op 12/12/2023, werd deze geleverd bij ons thuis omstreeks 15u30. Wij waren de installatie van de tv aan het voltooien, en zagen dat er een folie op de tv was. Een hoek van deze folie was los waardoor wij dachten dat dit een folie was dat verwijderd moest worden. Dit was bij mijn vorige Samsung tv ook. Nergens stond aangegeven dat deze folie niet verwijderd mocht worden. Blijkbaar was dit deel van het scherm en is de tv nu permanent beschadigd. Nogmaals, nergens stond een waarschuwing dat dit niet verwijderd mocht worden, ook niet in de bijgevoegde handleiding. Ik ben onmiddelijk naar de Mediamarkt winkel in Schoten gereden, en zij willen hier niets aan doen. Zij zeiden dat dit niet de eerste keer is dat het gebeurd, maar dat we hier toch zelf voor moeten betalen. Dit doen wij dus niet! Als dit niet de eerste keer is dat het gebeurd horen hier verplicht waarschuwingen op te staan, deze waren niet aanwezig. Wij willen dat zij deze tv terugnemen en wij willen een nieuw exemplaar. Ik heb 2,5 jaar geleden een tv bij hen gekocht die het ook plots heeft begeven, en ook daar wouden ze mij niet mee helpen met de Samsung hersteldiensten. Nu kopen wij een nieuwe tv met extra garantie erbij en laten ze ons WEER in de steek. Ons geld terug is niet nodig, maar wij willen gewoon een werkende tv zonder schade. Wij staan op ontploffen door de klantenservice van Mediamarkt. Zij willen niet te woord staan en schuiven alles naar Samsung, maar wij hebben de tv bij hen gekocht en niet bij Samsung. Wij eisen een nieuw exemplaar dat perfect werkend is. Bedankt voor de hulp.