Terug

Fout in naam bij boeking binnen 48u

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: RYANAIR

30/11/2023

Beste, ik heb een vlucht geboekt op 28november om 19u30. 2u later merken we dat de autocorrectie de naam van mijn man veranderd heeft in de naam van mijn dochter dus Lenthe Nijs ipv Vincent Nijs. Ik word gerust gesteld door de zin die boven het wijzigen staat. Ik citeer letterlijk: 'Binnen de 48h na het maken van de boeking kun je de voor-en achternaam kosteloos wijzigingen. Hierna kan je kleine naamswijzigingen doen (tot 3 tekens) zonder kosten tot 48h voor vertrek.' Ik wil dit aanpassen maar er wordt een kost van 115EUR aangerekend. Ik chat en bel met customer service maar die verwijzen naar andere kleine letters die zeggen dat we enkel 3 letters mogen wijzigingen binnen 48u. Dit klopt niet met wat er op de nederlandstalige versie staat.... Dus ik ben niet akkoord dat ik hier voor moet betalen 2u na boeking. Ik wil dus een klacht indienen. Met vriendelijke groeten, Evie Van Severen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform