Terug

Fout in de afrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: TotalEnergies

18/09/2023

Beste,Ik ben op 27 september 2022 overgestapt naar Luminus. Op 9 /12/22 kreeg ik een eindafrekening van 2974 euro. Ik viel letterlijk bijna van mijn stoel.Bij nazicht van mijn verbruikgegevens stelde ik vast dat er iets niet klopte. Ik heb zonnepanelen en de voorbijgaande jaren had ik telkens tijdens de piekuren een nulverbuik. Nu zou ik plots voor de periode van 17/1/22 tot 27/9/22 tijdens de piekuren een verbruik hebben van meer dan 9000kw. Ik heb sindsdien al uren met medewerkers van TE aan de lijn gehangen ( druk 1 voor, druk 2 , je kent dat wel ).Ik heb telkens zelff het probleem aangekaart en ik kreeg de boodschap dat ze dit gingen onderzoeken en dat ze het verschuldigde bedrag gingen bevriezen. Groot is mijn verbazing dat ik vandaag plots een mail krijg van venturis. Ik zit al in de fase dat er bijna 400 euro bijkomt en dat ik niks gehoord heb over het onderzoek. Ik heb telkens indien ik contact had met TE gevraagd om te noteren dat we in gesprek waren. Ik ben een beetje ten einde raad en heel boos over de gang van zaken. Ze verdienen al miljarden en ik word zonder reden uitgeperst.Hopelijk hebben jullie hier ervaring mee en kunnen jullie me helpen om dit onrecht snel uit de weg te helpen.Alvast bedankt om dit even te bekijken,Kristof Van Hecke


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform