Terug

fout in administratie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Telenet

05/08/2025

Beste We krijgen op bovenstaand klantnummer elke maand twee facturen. De ene factuur staat op een correct adres (Opperstraat 33), de andere staat op een foutief adres (Opperstraat 26A). Ik vind dat niet kunnen en ik kan alleen maar hopen dat de factuur bedragen wèl correct zijn.... Telenet is wat mij betreft voor dit probleem nauwelijks bereikbaar. De kanalen die jullie voorstellen heb ik allemaal geprobeerd. Whatsapp, het eenvoudigste, is waardeloos. "Geef de laatste 3 cijfers van dit, en de laatste 3 cijfers van dat, en we nemen contact met je op". Een gesprek voeren is onmogelijk en er wordt dan toch geen contact opgenomen. Ik heb mijn probleem voorgelegd in computer checkpoint in Lokeren. Daar stellen ze ook vast dat 1 van de 2 facturen op een foutief adres staat, maar ze kunnen dat zelf niet oplossen en raden aan zsm telefonisch contact op te nemen met Telenet. Ik heb dat gedaan. Alles uitgelegd aan de dame, 20 minuten aan de telefoon gehangen, en er werd afgesloten met de belofte dat het nu in orde was. Niet dus!!! We zijn een maand verder, het probleem is nog steeds niet opgelost. Mijn klacht is 1. jullie zijn niet op een deftige manier bereikbaar. Geen e-mail adres om contact op te nemen en alles uit te leggen, en ook geen contactformulier! Dat is onaanvaardbaar voor een bedrijf als Telenet! 2.jullie administratie blijkt niet in staat te zijn klanten te factureren op het juiste adres, of als dat verkeerd is, dit aan te passen. Graag zsm een oplossing, via mail, aangezien de andere kanalen geen oplossing hebben geboden! Met vriendelijke groet Ivan Van Megroot-Linda De Wolf lindadewolf45@hotmail.com

Berichten (2)

Telenet

Naar: L. D.

07/08/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-39892650 Beste, Hierbij brengen wij u op de hoogte dat de vraag van mevrouw De Wolf werd beantwoord. Vriendelijke groeten, Kristof Telenet Mediation Customer Relations© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden

L. D.

Naar: Telenet

12/08/2025

Beste bedankt om deze keer snel te reageren, en het probleem op te lossen. Jullie klachtenformulier zit heel goed verstopt, en dat vind ik niet ok, maar je hebt me nu de weg getoond om het te vinden. Hopelijk heb ik het niet meer nodig. De financiële tegemoetkoming voor de tijd en moeite, en de gereden kilometers die we hieraan gespendeerd hebben, vinden wij een mooie geste en zal met dank aanvaard worden. We zijn benieuwd. Ivan Van Megroot-Linda De Wolf


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform