Terug

Fout hans anders, klant moet betalen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

22/02/2024

Beste,Ik schrijf u om een kwestie aan te kaarten die ik recentelijk heb ervaren bij mijn bezoek aan uw winkels, en ik hoop op uw begrip en medewerking om dit op te lossen.Op 25 januari 2024 bezocht ik de Hans Anders-winkel in Wijnegem om een nieuwe bril te bestellen, zoals ik al vele jaren doe vanwege mijn tevredenheid als loyale klant. Na ongeveer twee weken ontving ik mijn nieuwe bril in Wijnegem. Echter, bij het passen merkte ik meteen dat er iets niet klopte.Op 1 februari 2024 ging ik naar de winkel in Hoogstraten, omdat deze dichter bij mijn huis is gelegen, en legde ik het probleem uit dat ik voortdurend migraine had door de bril, iets wat ik voorheen nooit had ervaren. De medewerker stelde voor om de bril om te ruilen voor een andere, gezien deze enigszins spande. Ik stemde hiermee in en betaalde hiervoor €25,80.Na twee weken wilde ik opnieuw mijn bril ophalen, maar dit keer in Hoogstraten. Opnieuw ondervond ik hetzelfde probleem. Ik werd meteen duizelig. Diezelfde avond bezochten we het Wijnegem Shopping Center, waar bleek dat de glazen van mijn bril verkeerd waren geplaatst sinds de eerste dag (25 januari 2024).De bril werd meteen teruggestuurd naar de leverancier om de glazen te vervangen, waarvoor ik dankbaar ben. Echter, ik heb €25,80 betaald voor een fout die in eerste instantie bij Wijnegem lag. Na contact op te nemen met de klantenservice werd ik doorverwezen naar de winkels, maar zowel Wijnegem als Hoogstraten lijken niet in staat te zijn om het bedrag terug te betalen. Wijnegem beweert dat Hoogstraten de betaling heeft verricht, terwijl Hoogstraten volhoudt dat zij niet in staat zijn dit te achterhalen.Ik ben niet uit op kortingen of grote compensaties, maar ik wil wel het bedrag van €25,80 terug dat ik betaald heb voor de foutieve bril.Ik hoop op een spoedige oplossing van deze kwestie en ben bereid om eventueel verdere stappen te nemen indien nodig. Ik waardeer uw aandacht voor dit probleem en kijk uit naar uw reactie.Met vriendelijke groet,Brent

Berichten (1)

B. V.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

27/02/2024

Beste Hans Anders klantenservice,Ik wil graag mijn teleurstelling uiten over het feit dat ondanks mijn eerdere melding en het referentienummer 271979, ik nog steeds geen contact heb ontvangen van de winkels in Wijnegem en Hoogstraten. Ik had binnen vijf werkdagen een reactie verwacht, zoals toegezegd, maar dit is helaas niet gebeurd.Het is ook verontrustend dat ik tot op heden niet weet waar mijn bril zich bevindt, in Wijnegem of Hoogstraten. Deze onduidelijkheid draagt bij aan mijn bezorgdheid over de afhandeling van mijn klacht.Ik begrijp dat er zaken zijn die kunnen vertragen, maar het uitblijven van enige vorm van communicatie en de onzekerheid over de locatie van mijn bril zijn zeer teleurstellend. Als gewaardeerde klant voel ik me niet serieus genomen en dit heeft mijn vertrouwen in Hans Anders geschaad.Ik ben bereid om de kwestie verder te bespreken en ben open voor een snelle en bevredigende oplossing. Ik verzoek u dringend om deze kwestie serieus te nemen en ervoor te zorgen dat er snel actie wordt ondernomen. Ik waardeer uw aandacht voor mijn probleem en hoop op een spoedige en bevredigende oplossing.Met vriendelijke groet,Brent van Tiggelt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform