Beste,Ik schrijf u om een kwestie aan te kaarten die ik recentelijk heb ervaren bij mijn bezoek aan uw winkels, en ik hoop op uw begrip en medewerking om dit op te lossen.Op 25 januari 2024 bezocht ik de Hans Anders-winkel in Wijnegem om een nieuwe bril te bestellen, zoals ik al vele jaren doe vanwege mijn tevredenheid als loyale klant. Na ongeveer twee weken ontving ik mijn nieuwe bril in Wijnegem. Echter, bij het passen merkte ik meteen dat er iets niet klopte.Op 1 februari 2024 ging ik naar de winkel in Hoogstraten, omdat deze dichter bij mijn huis is gelegen, en legde ik het probleem uit dat ik voortdurend migraine had door de bril, iets wat ik voorheen nooit had ervaren. De medewerker stelde voor om de bril om te ruilen voor een andere, gezien deze enigszins spande. Ik stemde hiermee in en betaalde hiervoor €25,80.Na twee weken wilde ik opnieuw mijn bril ophalen, maar dit keer in Hoogstraten. Opnieuw ondervond ik hetzelfde probleem. Ik werd meteen duizelig. Diezelfde avond bezochten we het Wijnegem Shopping Center, waar bleek dat de glazen van mijn bril verkeerd waren geplaatst sinds de eerste dag (25 januari 2024).De bril werd meteen teruggestuurd naar de leverancier om de glazen te vervangen, waarvoor ik dankbaar ben. Echter, ik heb €25,80 betaald voor een fout die in eerste instantie bij Wijnegem lag. Na contact op te nemen met de klantenservice werd ik doorverwezen naar de winkels, maar zowel Wijnegem als Hoogstraten lijken niet in staat te zijn om het bedrag terug te betalen. Wijnegem beweert dat Hoogstraten de betaling heeft verricht, terwijl Hoogstraten volhoudt dat zij niet in staat zijn dit te achterhalen.Ik ben niet uit op kortingen of grote compensaties, maar ik wil wel het bedrag van €25,80 terug dat ik betaald heb voor de foutieve bril.Ik hoop op een spoedige oplossing van deze kwestie en ben bereid om eventueel verdere stappen te nemen indien nodig. Ik waardeer uw aandacht voor dit probleem en kijk uit naar uw reactie.Met vriendelijke groet,Brent