Terug

Fout gemaakt per ongeluk geannuleerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. A.

Naar: Lastminute.com

12/02/2023

Ik had geboekt en ik heb per ongeluk op annuleren gedrukt en kon niets meer toen ik direct gechat maar moest wachten tot ze alles inorde hadden nu hebben ze toch alles geannuleerd en ook noch is een boete van de rekening getrokken nu voorschot weg plus nog is een boete maar wou helemaal niet annuleren en dat allemaal op zondag heel raar

Berichten (3)

Lastminute.com

Naar: S. A.

13/02/2023

Hi,  Thank you for contacting us.At lastminute.com we take the security of ourcustomers very seriously.  We are unable to find any bookings connected toyour current email address.  As you have written to us from a different emailaddress than the one you used at the time ofbooking, we will not be able to proceed with yourrequest.Please resend us your request from the emailaddress you used to book and specify \.  Thank you for understanding.  For further queries, we remain at your disposal.  Kind regards,Customer Care TeamIf you have any questions regarding your trip,check out our Need Help page and to view yourbooking or to request any further assistanceplease log in to your account area,Mylastminute.com via our website or app.  lastminute.com is a brand of lm group This email is intended solely for the addressee(s)and the information it contains is confidentialand/or privileged. If you are not the intendedrecipient (or received this email in error),please delete this email and inform the sender assoon as possible as any unauthorized copying,disclosure, distribution or other action of thematerial in this email is strictly forbidden andcould be a crime.  On Sunday 12-02-2023 20:21:19,klachtenbox@test-aankoop.be

Lastminute.com

Naar: S. A.

13/02/2023

Hi,  Thank you for contacting us.At lastminute.com we take the security of ourcustomers very seriously.  We are unable to find any bookings connected toyour current email address.  As you have written to us from a different emailaddress than the one you used at the time ofbooking, we will not be able to proceed with yourrequest.Please resend us your request from the emailaddress you used to book and specify \.  Thank you for understanding.  For further queries, we remain at your disposal.  Kind regards,Customer Care TeamIf you have any questions regarding your trip,check out our Need Help page and to view yourbooking or to request any further assistanceplease log in to your account area,Mylastminute.com via our website or app.  lastminute.com is a brand of lm group This email is intended solely for the addressee(s)and the information it contains is confidentialand/or privileged. If you are not the intendedrecipient (or received this email in error),please delete this email and inform the sender assoon as possible as any unauthorized copying,disclosure, distribution or other action of thematerial in this email is strictly forbidden andcould be a crime.  On Sunday 12-02-2023 20:21:19,klachtenbox@test-aankoop.be

S. A.

Naar: Lastminute.com

13/02/2023

Geachte Jullie schrijven nu dat je mijn e-mailadres niet over een komt Ik zeg dit is de eerst en de laaste keer dat ik bij jullie boek iedereen kan een fout maken maar jullie blijkbaar niet !!!!! Hoe kan je nu zo rap zijn met alles direct te annuleren E-mail adres stefanieadriaensen89@gmail.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform