Terug

Fout gasverbruik digitale meter

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. S.

Naar: Eneco

07/03/2023

Beste Eneco, ik heb mijn jaarlijkse gasafrekening ontvangen.Ik beschik over een digitale meter en de verbruiken die u heeft aangerekend zijn tot 74 % hoger dan de daadwerkelijke verbruiken die in de digitale app van Fluvius worden weergegeven.Hoe gaat u dit oplossen ?DankRudy

Berichten (3)

R. S.

Naar: Eneco

09/03/2023

Hierbij vindt u mijn correcte gasafnames zoals vastgesteld door de geijkte digitale meter.

R. S.

Naar: Eneco

15/03/2023

Aangezien u blijkbaar foute parameters heeft gebruikt heb ik aan Fluvius gevraagd om mij de meterstanden die zij hebben uitgelezen nog is door te sturen in aanvulling van het gedetaileerde rapport dat ik u reeds bezorgde.

Eneco

Naar: R. S.

20/03/2023

Beste Rudy,We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop.Ik bevestig je dat we recent gecorrigeerde metergegevens hebben ontvangen van je netbeheerder voor je aardgasaansluiting. Naar aanleiding hiervan hebben we je jaarafrekening geannuleerd en een nieuwe opgemaakt. In bijlage je annulatiedocument samen met de nieuwe afrekening. Naar aanleiding van deze aanpassing heb je op heden een tegoed van 153,25Eur. Dit tegoed zullen we zo spoedig mogelijk terugstorten naar je rekeningnummerBE88330060051441.Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Ik wens je nog een prettige dag toe!Met vriendelijke groeten,TomKlantendienst Eneco


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform