Beste
Op 2 november kocht ik een LG tv in de vestiging in Lier. Het betreft een toonzaalmodel. De verkoper, een te zelfverzekerde jobstudent, ging hem voor ons inpakken, wij mochten er niet bij´blijven, werden naar de kassa gestuurd. Na enige tijd komt hij aan de kassa, en de doos stond open. De tv pastte niet in de doos. Een vrouwelijke collega werd ter hulp ingeschakeld. Ook zij kreeg de tv niet in de doos. Niemand die er ook maar aan dacht van hun 2 om eens te controleren of de tv wel bij de doos pastte, nee er werd gesnauwd dat die bepaalde grootte van tv een merde was en nooit pastte. Dus de tv moest mee in de open doos, zelfs na de vraag is het wel de juiste doos niemand die dit controleerde. Nu was dit een verjaarscadeau en toen deze werd open gemaakt merkte de jarige op dat dit geen LG was maar een Sony. Winkel was al gesloten dus op maandag wordt er meteen naar de winkel gebeld, waar we nog eens afgesnauwd werden dat dit onze schuld was, dat we dat zaterdag maar hadden moeten opendoen en dat ze voor ons niks gingen doen. Toen we naar de hoofdzetel belden werd er eerst gezegd dat we de tv mochten houden en het garantiebewijs zou worden aangepast. Toen ineens ging de tv toch bij ons worden omgeruild thuis op 6 november want er was een te groot prijsverschil voor krefel. Zonder te verwittigen kwam er niemand opdagen. Na telefonisch contact van onze kant uit werd er ineens een datum gezet op 14 november. Sorry hoor ondertussen zit deze persoon al 2 weken zonder tv, krijgen wij de schuld van het handelen van een arrogante jobstudent en collega, zijn we behandeld als vuil door de winkel in Lier, en wordt er geen service geboden.