Terug

Fout door verkoper

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

K. V.

Naar: KREFEL

11/11/2024

Beste Op 2 november kocht ik een LG tv in de vestiging in Lier. Het betreft een toonzaalmodel. De verkoper, een te zelfverzekerde jobstudent, ging hem voor ons inpakken, wij mochten er niet bij´blijven, werden naar de kassa gestuurd. Na enige tijd komt hij aan de kassa, en de doos stond open. De tv pastte niet in de doos. Een vrouwelijke collega werd ter hulp ingeschakeld. Ook zij kreeg de tv niet in de doos. Niemand die er ook maar aan dacht van hun 2 om eens te controleren of de tv wel bij de doos pastte, nee er werd gesnauwd dat die bepaalde grootte van tv een merde was en nooit pastte. Dus de tv moest mee in de open doos, zelfs na de vraag is het wel de juiste doos niemand die dit controleerde. Nu was dit een verjaarscadeau en toen deze werd open gemaakt merkte de jarige op dat dit geen LG was maar een Sony. Winkel was al gesloten dus op maandag wordt er meteen naar de winkel gebeld, waar we nog eens afgesnauwd werden dat dit onze schuld was, dat we dat zaterdag maar hadden moeten opendoen en dat ze voor ons niks gingen doen. Toen we naar de hoofdzetel belden werd er eerst gezegd dat we de tv mochten houden en het garantiebewijs zou worden aangepast. Toen ineens ging de tv toch bij ons worden omgeruild thuis op 6 november want er was een te groot prijsverschil voor krefel. Zonder te verwittigen kwam er niemand opdagen. Na telefonisch contact van onze kant uit werd er ineens een datum gezet op 14 november. Sorry hoor ondertussen zit deze persoon al 2 weken zonder tv, krijgen wij de schuld van het handelen van een arrogante jobstudent en collega, zijn we behandeld als vuil door de winkel in Lier, en wordt er geen service geboden.

Berichten (1)

KREFEL

Naar: K. V.

16/11/2024

Hallo, We willen ons alvast excuseren voor de opgelopen ongemakken bij de klant. We hebben de betrokken medewerkers aangesproken, zodat dit niet meer kan gebeuren. Ik zie dat er ondertussen een omruiling is opgemaakt voor de klant. De omruiling zal doorgaan op 19/11/2024. We betreuren deze situatie en hopen het vertrouwen opnieuw te kunnen winnen. Nogmaals excuseren we ons voor het ongemak naar de klant en de jarige in kwestie. Met vriendelijke groeten, Bien à vous, Jana Customer Happiness Teammember krefel.be Krëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform