Terug

Fout bij levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. K.

Naar: GOVA MEUBELEN

28/04/2019

Beste, wij hebben een zetel besteld bij Ygo in Lier, dochteronderneming van Gova. Deze moest geleverd worden met zwarte poten. Bij het uitpakken hiervan zag ik dat deze niet correct waren. Ik neem telefonisch contact op met de winkel. De dame zegt mij in afwachting van de juiste poten de meegeleverde al te monteren. Verder krijg ik de raad van via mail een klacht te schrijven, dit doe ik dan ook. Een antwoord hierop heb ik nooit ontvangen. Na een tijdje neem ik telefonisch contact op, dit hebben wij enkele keren moeten doen. Bij het telefoontje na afhaling is gemeld dat dit werd rechtgezet, ze zouden deze opsturen. 4 weken later krijg ik telefoon, ik mag deze komen ophalen. Dit doe ik dan op 20 april, uiteindelijk moet ik een waarborg betalen van 25 euro. Nu verwacht Ygo dat ik ze zelf nog maar eens terugbreng, of even 70 euro opleg om deze te laten ophalen. Ik vind dit verre van onredelijk. Wij hebben moeite genoeg gedaan voor dit geval. Ik verwacht een oplossing waar wij iets mee zijn.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform