Terug

Fout bij installatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Proximus

18/02/2024

Beste Bij het omschakelen naar fiber heeft de technieker onze wachtbuis geblokkeerd. Hij heeft de oude en nieuwe kabel aan elkaar geplakt met tape over een lengte van 20cm. Ik heb dit afgeraden en toch heeft hij dit gedaan. De kabel werd eruit getrokken en de plakband bleef zitten. Dit is ondertussen geleden van 2 februari en ondertussen krijg ik geen gehoor en geen beweging van Proximus. Ik eis een oplossing en een schadevergoeding. Ik ben zelfstandige en moet vlot kunnen thuis werken. Ik begin een vraag naar herstelling en een schadevergoeding van €100/dag dat het niet opgelost is.

Berichten (1)

Proximus

Naar: K. V.

22/02/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht vna de heer Van Hoorick Kristof in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van zijn klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-18-21.26.22.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006157355] Ref. [THREAD_ID:1921006157355]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform