Terug

fout bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

E. V.

Naar: Kinderplezier

15/12/2024

Ik werd telefonisch gecontacteerd met het aanbod voor een boekenpakket (4 stuks). Doorheen het gesprek werd gezegd dat mijn dochter 3,5 jaar is en dus geen peuter maar kleuter. Ook werd hiervoor ook geen duidelijke prijs af gesproken. (Toekomstige klanten opgelet!!!) Enkele dagen later ontvang ik een pakket in de bus voor peuters en dus niet voor kleuters samen met de factuur waarvan de prijs hoger was dan ik dacht. Hiervoor heb ik contact opgenomen met de klantendienst. Aan de prijs valt niets te doen. Ik kan het pakket wel retourneren (op mijn kosten!) voor een ander pakket. Als ik dit zou doen dan zijn de boeken zeker hun geld niet waard.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform