Terug

Fout aangerekende producten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. S.

Naar: Scarlet

30/01/2024

Ik heb 2 maanden op rij een factuur ontvangen waar een tv box, wifi booster en 5 gb data werden aangerekend die ik nooit heb besteld en dus ook niet gebruikte. Ik heb dit 2 keer proberen stopzetten. De eerste keer heb ik gewoon een kredietnota gekregen maar is deze fout niet rechtgezet. De tweede keer werd de fout wel rechtgezet, maar kreeg ik de melding dat ik mijn zogezegd stopgezette tv box en wifi booster moest terugsturen of er gaat een boete volgen (ik kan dus niets terugsturen want ik heb deze te veel aangerekende items nooit gehad). Ik heb hiervoor naar de klantendienst gebeld en hier werd ik verzekerd dat het nu in orde werd gebracht. Toch kreeg ik vandaag 30 januari 2024 een laatste aanmaning dat ik een boete van 199 euro moet betalen als ze mijn materiaal niet ontvangen vóór 2 februari. Ik schrijf deze klacht om te melden dat ik deze boete dus niet ga betalen moest deze toch komen en ook uit frustratie omdat er sinds de 5 maanden dat ik bij scarlet zit nog niets als problemen zijn geweest. Ik wil geen schadevergoeding. Ik wil gewoon dat ik niet elke maand een nieuw probleem moet oplossen!!

Berichten (1)

Scarlet

Naar: R. S.

30/01/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01960995-43 met als Scarlet referentie 18740259 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven willen wij u meedelen dat wij het in orde hebben gebracht in ons systeem. U zal geen factuur ontvangen voor het retourmateriaal.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform