Beste Klachtenbox, Wat vervelend om te horen dat deze klant voor niets naar de locatie is gereden. Dit willen we graag met de klant oplossen. Echter kan ik op basis van de klantgegevens geen klant vinden in ons systeem. Zouden jullie daarom om een ordernummer of mailadres van de klant willen vragen? Dan kunnen wij contact opnemen met de klant. Alvast bedankt! '‹Fijne dag. ) Met vriendelijke groet, Roos Veilingadviseur VakantieVeilingen s:www.vakantieveilingen.be/service Op Wo, 3 Feb om 4:28 PM , Klachtenbox schreef: Deze e-mail en de inhoud daarvan zijn vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor de persoon of entiteit aan wie deze is geadresseerd. Indien deze e-mail niet voor u is bestemd, verzoeken wij u ons daarover te informeren en de e-mail en eventuele kopieen daarvan volledig te verwijderen. Talpa Network is niet aansprakelijk voor de juiste en volledige verzending van de inhoud van deze e-mail of voor de tijdige ontvangst ervan. Talpa Network garandeert niet dat deze e-mail vrij is van virussen, intercepties, of de tussenkomst van onbevoegde derden en is niet aansprakelijk voor eventuele schade als gevolg daarvan. Talpa Network B.V. is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 72013176. Deze e-mail en de inhoud daarvan zijn vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor de persoon of entiteit aan wie deze is geadresseerd. Indien deze e-mail niet voor u is bestemd, verzoeken wij u ons daarover te informeren en de e-mail en eventuele kopieen daarvan volledig te verwijderen. Talpa Network is niet aansprakelijk voor de juiste en volledige verzending van de inhoud van deze e-mail of voor de tijdige ontvangst ervan. Talpa Network garandeert niet dat deze e-mail vrij is van virussen, intercepties, of de tussenkomst van onbevoegde derden en is niet aansprakelijk voor eventuele schade als gevolg daarvan. Talpa Network B.V. is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 72013176.