Terug

Fotorolletje kwijt Kruidvat

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. P.

Naar: KRUIDVAT

03/07/2019

Beste, ik ging enkele weken geleden langs bij het kruidvat te Vilvoorde (op aanraden van vrienden). Ik wou mijn wegwerpkodakje laten ontwikkelen en vroeg de kassierster om raad. Ze hielp me het nodige te doen. Ik hield mijn ordernummer bij en na enkele dagen checkte ik op kruidvat.be om te kijken hoe ver mijn bestelling stond. Er kwam op dat het ordernummer niet bestond. Na meer dan 7 werkdagen ben ik naar het kruidvat gegaan en vroeg of mijn foto's reeds waren toegekomen. Geen foto's, geen bestaand opdrachtnummer. De kassierster heeft voor mij rond gebeld, maar geen opdracht binnengekomen met dit nummer...Ze gingen nog eens zoeken in hun filiaal zelf en me opbellen indien ze mijn kodakje zouden terugvinden...Niets meer gehoord. Krijg ik op z'n minst een refund voor het kodakje? Opdrachtnummer 1376 16Klantennr 804228

Berichten (1)

KRUIDVAT

Naar: L. P.

03/07/2019

Beste meneer, mevrouw,Uw e-mail kan niet in behandeling worden genomen omdat deze niet via ons mailformulier is verstuurd.Ga naar www.kruidvat.be/nl/contact. Na het invoeren van uw vraag krijgt u mogelijk een aantal antwoorden gesuggereerd. U kunt er ook voor kiezen om verder te gaan door te klikken op 'Mailen'.Dit is een automatisch verstuurde e-mail. U kunt hier niet op reageren.Vriendelijke groet,Kruidvat Klantenservice----------------------------------------Klacht: Fotorolletje kwijt Kruidvat (CPTBE00682474-79) WARNING: This email was sent from an external network. Do not click links or open attachments unless you recognize the source and know the content is safe.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform