Terug

Foto's kwijt (fotorolletje)

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: KRUIDVAT

24/09/2018

Eind augustus heb ik mijn fotorolletje binnengebracht voor dit te laten ontwikkelen. Volgens de online tracking methode zijn deze 11 september verzonden naar de winkel. Sinds 12 september ben ik elke dag bij de winkel (Leuven, bontgenotenlaan) langsgeweest om mijn foto's te gaan ophalen, zonder succes (dus dit gedurende bijna 2 weken). Ondertussen 2x naar de klantenservice gebeld. Uiteindelijk met de mededeling dat mijn foto's waarschijnlijk kwijt zijn. De foto's zijn ontwikkeld, dus ze moeten toch ergens zijn? Dit zijn al mijn foto's van deze zomer, dus ik hecht hier veel belang aan! Bovendien werd ik helemaal niet goed geholpen in de winkel. Er werd geen enkele moeite/ advies gegeven over welke stappen ik kan ondernemen (ze herkenden mij, want ik ging elke dag kijken voor de foto's).

Berichten (1)

KRUIDVAT

Naar: A. C.

24/09/2018

Beste meneer, mevrouw,Uw e-mail kan niet in behandeling worden genomen omdat deze niet via ons mailformulier is verstuurd.Ga naar www.kruidvat.be/nl/contact. Na het invoeren van uw vraag krijgt u mogelijk een aantal antwoorden gesuggereerd. U kunt er ook voor kiezen om verder te gaan door te klikken op 'Mailen'.Dit is een automatisch verstuurde e-mail. U kunt hier niet op reageren.Vriendelijke groet,Kruidvat Klantenservice----------------------------------------Klacht: Foto's kwijt (fotorolletje) (CPTBE00514787-08)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform