Terug

Forfat zonnepanelen maal zes op één jaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: OCTA+

21/05/2024

Betreft klantnummer 154276. We hebben deze ochtend contact opgenomen met uw klantendienst in verband met factuur 20793225. Hierop betalen we 1163.61 euro forfait zonnepanelen. Op de vorige factuur 19222806 was dat 178.20 euro. bij de klantendiest werd ons medegedeeld dat het tarief van 1.82 euro/KW per maand naar 10.6 euro was gestegen of maal 6. We werden bij jullie klant in 2012 op aanraden van Test aankoop. Bij deze betwisten we deze factuur en gaan verdere stappen ondernemen om deze wantoestanden aan te klagen. Jullie contracten zijn alles behalve transparant

Berichten (2)

OCTA+

Naar: J. V.

21/05/2024

Geachte Mevrouw, Mijnheer,We hebben uw mail goed ontvangen.We hebben uw vraag naar de betrokken afdeling doorgestuurd en stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk te antwoorden.Met energievolle groetenHet OCTA+ TeamChère Madame, cher Monsieur,Nous avons bien reçu votre message.Votre question a été transférée au département concerné. Nous nous efforçons de répondre à votre question le plus vite possible.Energiquement vôtre,L’équipe d’OCTA+

OCTA+

Naar: J. V.

22/05/2024

Beste, Wij hebben de klant afzonderlijk gecontacteerd in verband met zijn dossier om bilateraal een oplossing te bereiken. Heeft u nog vragen, reageer dan gerust op dit bericht. Mijn collega's en ikzelf helpen u graag verder. Met energieke groeten, Shana Om al onze contactmogelijkheden, veelgestelde vragen en uw persoonlijke klantenzone te onekken, klikhier.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform