Terug

Forfaitair kosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. P.

Naar: ABAC-BAAN

17/01/2023

beste, ik heb vandaag een brief ontvangen van ABAC-BAAN waarin verwacht word dat ik 300 euro betaal voor een namaak product. Ik heb 5 maanden geleden een tas besteld op de site DHgate.com waarbij nergens vermeld stond dat het namaak was. Het gaat hier om een tas van 84,98 euro waarop het merk chanel stond en je de doos met alle betalingsformulieren erbij kreeg waardoor ik niet wist dat dit namaak was.het product zal vernietigd worden door de douane en ik zal dan ook het geld niet terug onrvangen van de bestelling (wat ik niet erg vind zolang ik de boete van 300 euro niet meer hoef te betalen).

Berichten (2)

ABAC-BAAN

Naar: K. P.

17/01/2023

Madame, Monsieur,Nous avons bien reçu votre mail.Actuellement, nous recevons un nombre de mails conséquents, nous mettons tout en œuvre afin de vous répondre dans les plus brefs délais.Nous vous remercions pour votre compréhension.Geachte Mevrouw,Geachte Heer,Wij hebben uw e-mail goed ontvangen.Wij ontvangen momenteel een groot aantal e-mails en doen ons uiterste best om deze zo snel mogelijk te beantwoorden.Wij danken u voor uw begrip.

ABAC-BAAN

Naar: K. P.

06/02/2023

Geachte Wij verwijzen hierbij naar uw klacht via Test Aankoop.Gezien het vertrouwelijk karakter van dergelijke dossiers antwoorden wij via onze eigen kanalen:-litigation@abac-baan.be- Abac-Baan vzw, Assesteenweg 65, 1740 TernatMet vriendelijke groet,Roland De MeersmanAfgevaardigd bestuurderAbac-BaanAssesteenweg 65B-1740 TernatT: +32 2 230 74 20roland@abac-baan.bewww.abac-baan.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform