Terug

Ford vervangt geen batterij

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

B. D.

Naar: Ford Motor Company (BELGIUM)

18/07/2024

Een platte batterij, dan maar Ford assistance bellen die ons aan de telefoon garandeerde dat de hersteller een batterij zou meebrengen en deze ter plaatse zou vervangen. Bij de aankomst van de depanneur op ons thuisadres bleek hij geen batterij te willen vervangen. Dan maar naar de Ford garage, maar deze waren allemaal in verlof tijdens de periode juli. Uiteindelijk heb ik mij moeten behelpen bij een service garage van Auto5. Dit lukte nog binnen de dag, maar ondertussen was ik vanaf het bellen 4 uur verder.

Berichten (3)

Ford Motor Company (BELGIUM)

Naar: B. D.

23/07/2024

Goede morgen,Wij, als Touring, die de bijstand verlenen voor Ford, bevestigen de ontvangst van uw klacht.En we zouden graag antwoorden, maar we hebben totaal geen referentie om het dossier te vinden.Is het mogelijk om tenminste de nummerplaat en de datum (ongeveer) van het incident mee te delen? Daarmee kunnen we verder.Oprecht vriendelijke groetenYves MaebeCommercial Customer Experience OfficerTOURING Koning Albert II laan 4 b12 Boulevard du Roi Albert II brussel 1000 bruxelles T + 32 2 286 32 31 WWW.TOURING.BE ------------------- Ursprüngliche Nachricht -------------------Von: klachten@test-aankoop.be;Empfangen: Thu Jul 18 2024 18:00::52 GMT+0200 (Mitteleuropäische Sommerzeit)An: FORD BELGIUM custfobe@ford.com; Ford CRC Vlaanderen custfobe@ford.com; FORD CRC VLAANDEREN custfobe@ford.com; custfobe@ford.com;Betreff: Ford vervangt geen batterijWARNING: This message originated outside of Ford Motor Company. Use caution when opening attachments, clicking links, or responding. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ref:!00D240IKXJ.!500Jv0IAZ2B:refThis e-mail message, including any attachments, is CONFIDENTIAL and may contain legally privileged information. This e-mail is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed. If you have received this e-mail in error, please notify the sender of this e-mail or Touring and delete it immediately from your system without printing, saving andor opening attachments. Please visit our website to read our Policy.This e-mail message, including any attachments, is CONFIDENTIAL and may contain legally privileged information. This e-mail is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed. If you have received this e-mail in error, please notify the sender of this e-mail or Touring and delete it immediately from your system without printing, saving andor opening attachments. Please visit our website to read our Policy.

B. D.

Naar: Ford Motor Company (BELGIUM)

23/07/2024

Nummerplaat 1NNB530 op 18/07/2024, interventie omstreeks 15 uur.

B. D.

Naar: Ford Motor Company (BELGIUM)

07/08/2024

Graag willen wij de plaatsingskost van 54,90 euro terugvorderen bij Ford wegens het nalaten van het plaatsen van een nieuwe batterij terwijl dit telefonisch duidelijk werd afgesproken dat Ford assistance een batterij zou vervangen waarbij wij enkel de kost van de batterij zou aangerekend worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform