Terug

Fooi komt niet terecht!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Takeaway

09/05/2023

Beste,Ik heb nu al 3 ervaringen waarvan 2 bevestigd door gewaardeerde en gesmaakte horecazaken die thuis leverden na bestelling via Takeaway dat de na betaling snel gesuggereerde fooi voor de bezorger (5/10/15%) nooit terecht komt bij de zaak, laat staan bij de bezorger. Ik weet intussen dat die zaken zowat 10% afdragen aan Takeaway, maar absoluut niet op de hoogte zijn dat de eindklant dan ook nog eens naar een fooi wordt gevraagd. Ik denk dat Takeaway hier minstens huiswerk heeft en beter nog excuses aan te bieden...

Berichten (1)

Takeaway

Naar: F. V.

17/05/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Souméya Al, 17 mei 2023 22:04 CESTBeste Frank,Takeaway.com bedankt u voor uw vertrouwen in haar dienstverlening.Wij bevestigen u dat wij wel daadwerkelijk de fooien betalen aan het restaurant. Zij kunnen dit zelf ook terugzien op hun facturatie.Als u verder nog vragen of suggesties hebt, aarzel dan niet om opnieuw contact op te nemen met onze klantendienst.Wij wensen u een fijne avond.Met vriendelijke groeten,Souméya__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer language::nl order::not_found order::requester_mismatch order_statusrequestType:customer--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[M4YGE7-O8VXE]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform