Wij zijn reeds 6 jaar trouwe klant bij HelloFresh, tot afgelopen week.
Bij de laatste levering zag ik de bezorger een aanloop nemen voor de poort, en de box met maaltijden richting de hond gooien, die 5-7 meter verder op de oprit stond. Uiteraard schade aan de box als gevolg, maar nog erger is het bewust willen kwetsen van een huisdier. In het verleden nooit problemen gehad met bezorgers, indien ze bang hebben van honden laten ze de box gewoon voor de poort achter.
Wanneer ze uiteindelijk antwoord biedden op de klantendienst konden we op weinig begrip rekenen. De bezorger was blijkbaar geschrokken van de hond en 'liet de box vallen'. De bezorger wou zich uiteraard indekken, want ik had hem al aangesproken op de feiten en laten weten dat ik contact zou opnemen. Excuses mocheten we niet verwachten. Oordeel gerust zelf of de schade in bijlage kan verklaard worden door de box gewoon te laten vallen.
HelloFresh vind het blijkbaar maar normaal dat hun bezorgers bewust huisdieren proberen aanvallen met de goederen die ze zouden moeten leveren. Tot mijn grote spijt heb ik geen camerabeelden van het voorval, anders had ik klacht ingediend bij de politie.