Terug

Fnac wilt geen factuur op bedrijf geven

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. A.

Naar: FNAC BELGIUM

19/09/2023

Beste, op 20/06/2023 bestelde ik een nieuwe Apple Iphone 14 bij Fnac. Bij mijn bestelling heb ik de correcte factuurgegevens opgegeven, daar deze Iphone voor de zaak is aangekocht geweest.Als ik op de site van Fnac naar mijn dashboard ga, kan ik wel een factuur downloaden, maar hierop staat enkel de BTW van Fnac Frankrijk vermeld, daar ben ik niets mee, aangezien dit geen intracommunautaire verkoop is. Op 26/7 mail ik voor de eerste keer naar de klantendienst van Fnac om dit door te geven. Geen gehoor, enkel een mail dat het druk is op de klantendienst en dat ze zo snel mogelijk zullen antwoorden.Op 31/7 mail ik een tweede keer. Geen gehoor, diezelfde mail dat het druk is ontvang ik wel terug.Op 13/9 mail ik een laatste keer. Nog altijd geen gehoor.Kunnen jullie hierin bemiddelen aub?Ik wil gewoon een factuur ontvangen met een belgisch BTW nummer van hen OF een factuur zonder BTW (intracommunautaire verkoop), maar dan moeten ze de BTW die wij betaald hebben wel terugstorten.Dank je !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform