Terug

Fnac verkocht me online een nieuwe iphone die twee jaar geleden bij Apple al werd geactiveerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: FNAC BELGIUM

10/12/2020

Beste,Ik bestelde bij Fnac online in de maand juli van dit jaar een nieuwe iphone Xs Max voor de prijs van 810,- Euro.Vorige week stelde ik 's ochtends vast dat er ineens twee zeer felle groene strepen op mijn scherm kwamen. Deze strepen lop en uiterst rechts op mijn scherm van boven naar onder.Ook na een reset bleven deze strepen op mijn scherm.Ik belde Apple die me vertelde dat er geen garantie meer was op dit toestel omdat het reeds in 2018 bij Apple werd geactiveerd. Ik tracht al een week contact op te nemen met Apple via mail en telefonisch maar krijg nergens respons.Graag zou ik de garantie willen inroepen omdat het toestel nog maar 4 maand oud is.Is het mogelijk om Fnac in gebreken te stellen?Wat stelt u voor.Ondertussen komen er kleine streepjes op het scherm bij en werkt de luidspreker niet goed meer.Dank bij voorbaat voor de goede zorgen. Hartelijke groet,Dirk VermantM+32477270787

Berichten (2)

D. V.

Naar: FNAC BELGIUM

24/12/2020

Beste,Kunt u aub reageren op mijn klacht van 10 december? Er is nog steeds geen antwoord van u. Ik wil de wettelijke garantie aanspreken en u vragen om me een nieuwe iPhone 10s Max (256 Gb - Gold) te leveren. Het defecte toestel is tenslotte maar enkele maanden oud. Met vriendelijke groet,Dirk VermantPublisherCxO MagazineIk vraag Test Aankoop om verdere stappen te ondernemen.

FNAC BELGIUM

Naar: D. V.

09/01/2021

Beste Meneer Vermant ,Bedankt voor uw mail.Bij het gebruik maken van ons online platform Fnac.be , heeft u een bestelling geplaatst bij marketplace verkoper2020RX, in geen geval is Fnac doorverkoper van de producten die door verkopers worden aangeboden.Om de verkoper te contacteren , ga naar jou account op fnac.be , klik op het detail van je bestelling en vervolgens een probleem met deze bestelling.Op deze manier kan u met de verkoper contact opnemen.U heeft een retour recht van 14 dagen na ontvangst van uw bestelling voor de organisatie hiervan contacteer de verkoper.De producten aangekocht bij Marketplace verkopers kunnen niet worden teruggenomen noch omgewisseld worden bij FnacMet de bedoeling om de kwaliteit van de dienstverlening voorurend te verbeteren en een betere selectie van verkopers te kunnen maken wordt u uitgenodigd om uw suggesties mee te delen via: reclamation.mp@be.fnac.comTot slot wijst Fnac Direct elke verantwoordelijkheid af betreffende de verkopen die via haar Dienst gesloten worden tussen Kopers en Verkopers, vermits zij daar niet bij betrokken is. Elke klacht over commentaren die in de beschrijving van de Producten staan of over levering van Producten zal teruggestuurd worden naar de vermelde Verkoper, die de volle en uitsluitende verantwoordelijkheid daarvoor moet opnemen.Fnac.beJohanFnac.beTel 02 700 91 91Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform