Terug

Fnac levert betaalde speaker niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. M.

Naar: FNAC BELGIUM

15/11/2023

Beste,ik bestelde bij fnac een Ultimate Ears BOOM 3 bluetooth speaker voor 39€ ,ik kreeg niet eens een mail voor annulering, ik heb het zelf moeten ondervinden door het te lezen in de fb-groep promojagers. Dus 3 dagen na bestelling nog steeds geen officiële melding van fnac zelf... enkel als ik naar mijn account ging kijken zag ik dat het geannuleerd werd door fnac. Zeer teleurgesteld in de service van fnac

Berichten (1)

FNAC BELGIUM

Naar: N. M.

15/11/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Zoals u wellicht hebt gemerkt toen u uw bestelling plaatste, was de prijs van het product dat u bestelde verkeerd.Door deze foutive prijsaanduiding zijn wij echter genoodzaakt je bestelling te annuleren.Wij verontschuldigen ons oprecht voor deze fout en voor de annulering van de bestelling. Wij hopen dat dit betreurenswaardige incident geen afbreuk zal doen aan uw loyaliteit, uw vertrouwen in ons merk en onze goede trouw.Wij danken je voor je begrip en hopen je binnenkort opnieuw van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform