Terug

Fnac/Garantie Privee - Verzekering GSM die niet meer in gebruik is

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Garantie privés (FNAC)

10/01/2024

Beste, twee jaar geleden ging ik een contract aan voor de verzekering van mijn One Plus Nord. Aangezien ik een gsm van het werk heb gekregen is deze niet meer in gebruik en zou ik graag het contract opzeggen. Elke maand word ik €6.99 aangerekend voor een verzekering waar ik niets aan heb. Na meermaals te proberen lukt het mij niet om iemand bij Garantie Privee aan de lijn te krijgen, de telefoonnummers die ze doorgeven zijn niet in gebruik, nergens een mailadres te vinden voor mijn klacht en toch krijg ik steeds mails binnen voor mijn betaling in orde te brengen. Ik heb de domiciliëring alvast stopgezet omdat ik het niet terecht vind dat ik moet betalen voor een product dat niet meer in gebruik is. Aangezien ik ook werk heb ik natuurlijk niet de tijd om deze doolhof steeds weer te doorlopen om te proberen een contract op te zeggen. Persoonlijk vind ik dit een schandalige klantenservice die geen plaats meer heeft in 2024, ondertussen zouden ze toch beter moeten kunnen doen. Lijkt me eerder een kwestie van niet willen dan niet kunnen.Beste mensen, sluit dus NOOIT een verzekering voor je telefoon af bij Fnac... het aansluiten is op 2 minuten geregeld, er vanaf geraken is quasi onmogelijk. @Garantie Privee, kan ik dan eindelijk mijn contract opzeggen aub??!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform