Terug

Fnac.com belooft korting maar maakt mij lid van een dubieuze site

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. H.

Naar: FNAC BELGIUM

10/02/2020

Onderstaande mail stuurde ik naar Fnac:BesteIk ben een vaste Fnacklant en koop ook vaak platen via fnac.com.Regelmatig stelde Fnac mij voor om van een korting te genieten bij een volgende aankoop. Een tijdje geleden heb ik op link geklikt, daar vroegen ze als eerst de gegevens van mijn kredietkaart, wat ik dan ook invulde, want ik vertrouw Fnac. Eenmaal de gegevens van mijn kredietkaart te hebben ingevuld begreep ik niet wat de bedoeling was van die link, en sloot de pagina. De bestellingen die ik daarna deed bij Fnac (ik moet nog 3 platen ontvangen) deed ik op de vertrouwde manier. Vandaag kreeg ik mijn betalingsoverzicht van mijn kredietkaart, en bleek dat ik een betaling van 15 euro zou hebben gedaan aan een bepaalde firma die ik niet ken, met name WLY*koopspaar.be. Toen ik via google de firma opzocht zag ik een link naar Fnac als partner. Toen viel mijn frank.Dus graag wil ik mij uitschrijven van dat Koopspaargedoe en mijn 15 euro terugkrijgen. Mogelijk waren er ergens kleine lettertjes op die webpagina die ik niet gezien heb en dus ook niet gelezen heb, maar ik ben hier duidelijk ingeluisd. Indien u dit niet op orde zet, dan bent u definitief een klant kwijt die maandelijks minsten voor 100 euro koopt bij Fnac Antwerpen/Fnac.com.U kunt dit controleren op mijn Fnac-kaartnummer 0756000004002232493.Vriendelijke groet,Patrick Houben

Berichten (2)

FNAC BELGIUM

Naar: P. H.

20/02/2020

Beste Meneer Houben,Helaas kunnen wij de uitschrijving bij koop en spaar niet voor u organiseren.Ten gevolgen van een advertentie van partner koop en spaar.Wanneer u op de knop doorgaanklikt wordt u door verwezen naar de webiste van koop en spaar en kan u u daar abonneren dis is dus niet bij Fnac.Eens geabonneerd krijgen klanten steeds maximum 10% van het order bedrag bij elke bestelling de klant plaatst op een van de platformen (websites) van de partners van koop en spaar eens 5 euro worden deze door koop en spaar aan de klant overgemaakt.De nl webiste van de organisatie is koopenspaar.beHieronder vind u 2 links die u kunnen helpen voor het uitschrijven bij koop en spaar.s:www.koopenspaar.be/Features/Common/ContactUs.railss:www.koopenspaar.be/Features/Common/FAQ.rails5Opzeg koop en spaar:U kunt uw lidmaatschap op ieder gewenst moment opzeggen zonder opgave van redenen door contact op te nemen met de ledenservice via volgende gegevens:Via telefoon op het nummer 0800.81.694 (gratis oproep vanaf een vaste lijn in Belgie), van maandag tot vrijdag, van 9.00 tot 18.00 uur (behalve feesagen)Online: zodra u verbonden bent met de website, in uwAccountVia e-mail naarledenservice@koopenspaar.beZodra uw lidmaatschap opgezegd is, wat bevestigd wordt door de klantendienst, kunt u blijven gebruik maken van de dienst en profiteren van de voordelen tot het aflopen van de lopende contractperiode. Na deze periode zult u geen toegang meer hebben tot de dienst.Onze excuses voor dit ongemak.Met vriendelijke groeten,Fnac.beTel 02 700 91 91Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.

P. H.

Naar: FNAC BELGIUM

22/03/2020

Ik kreeg van Fnac een link waarmee ik mijn lidmaatschap van Koopenspaar kon stopzetten. Maar in plaats van korting te hebben gekregen is er 30 euro in totaal van mijn rekening gegaan zonder dat ik iets kocht. Dat ik uitgeschreven ben voor Koopenspaar is al iets goed, minder goed zijn de verdwenen 30 euro.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform