Beste, op 11 november 2023 heb ik via de webshop van Fnac een bluetooth luidspreker van Ultimate Ears gekocht. Het gaat om het model BOOM 3. Deze werd namelijk afgeprijs van €119 naar €39. Dit noemde ze dan zelf ook een 'black friday deal'. Ik stuurde mijn vrienden om te vertellen over deze black friday deal, maar enkele uren later stond deze terug duurder geprijsd. De dag nadat ik deze besteld had en deze terug duurder geprijsd stond, werd deze nogmaals afgeprijsd naar terug €39. Vrienden bestelden dit artikel dan ook aan deze prijs. Drie dagen later kreeg ik een bevestigingsmail van Fnac dat deze bestelling geregistreerd stond. Ook diezelfde dag kreeg ik een mail i.v.m. terugbetaling over dit artikel, zonder enige uitleg. Ik heb tot op heden nog steeds mijn gegevens voor de terugbetaling niet doorgegeven omdat ik niet akkoord ben en wacht tot deze zaak voorkomt. Volgens artikel 5.69 in het Burgerlijk Wetboek zou indien de onderneming een vergissing heeft gemaakt in de prijsaanduiding, in principe de gevolgen hier zelf van dragen. Ik ga dan ook een extra klacht indienen bij FOD Economie en Testaankoop. Ik heb trouwens €39 betaald voor dit artikel terwijl jullie mij maar een terugbetaling willen geven van €38,70. Dit slaat echt nergens op, jullie zijn mijn vertrouwen en dat van vele anderen kwijt Fnac!Met vriendelijke groeten, Sander Loockx