Terug

Fnac bestelling Ultimate Ears Boom 3

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. L.

Naar: FNAC BELGIUM

01/12/2023

Beste, op 11 november 2023 heb ik via de webshop van Fnac een bluetooth luidspreker van Ultimate Ears gekocht. Het gaat om het model BOOM 3. Deze werd namelijk afgeprijs van €119 naar €39. Dit noemde ze dan zelf ook een 'black friday deal'. Ik stuurde mijn vrienden om te vertellen over deze black friday deal, maar enkele uren later stond deze terug duurder geprijsd. De dag nadat ik deze besteld had en deze terug duurder geprijsd stond, werd deze nogmaals afgeprijsd naar terug €39. Vrienden bestelden dit artikel dan ook aan deze prijs. Drie dagen later kreeg ik een bevestigingsmail van Fnac dat deze bestelling geregistreerd stond. Ook diezelfde dag kreeg ik een mail i.v.m. terugbetaling over dit artikel, zonder enige uitleg. Ik heb tot op heden nog steeds mijn gegevens voor de terugbetaling niet doorgegeven omdat ik niet akkoord ben en wacht tot deze zaak voorkomt. Volgens artikel 5.69 in het Burgerlijk Wetboek zou indien de onderneming een vergissing heeft gemaakt in de prijsaanduiding, in principe de gevolgen hier zelf van dragen. Ik ga dan ook een extra klacht indienen bij FOD Economie en Testaankoop. Ik heb trouwens €39 betaald voor dit artikel terwijl jullie mij maar een terugbetaling willen geven van €38,70. Dit slaat echt nergens op, jullie zijn mijn vertrouwen en dat van vele anderen kwijt Fnac!Met vriendelijke groeten, Sander Loockx

Berichten (1)

FNAC BELGIUM

Naar: S. L.

02/12/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Onze excuses voor dit ongemak.Ik bevestig hierbij dat het bedrag die terugbetaald werd effectief Eur39,00 is.Zoals u wellicht hebt gemerkt toen u uw bestelling plaatste, was de prijs van het product dat u bestelde verkeerd.Door deze foutive prijsaanduiding zijn wij echter genoodzaakt je bestelling te annuleren.Wij verontschuldigen ons oprecht voor deze fout en voor de annulering van de bestelling. Wij hopen dat dit betreurenswaardige incident geen afbreuk zal doen aan uw loyaliteit, uw vertrouwen in ons merk en onze goede trouw.Hiernaast menen wij dan ook dat wij het recht hadden de bestelling te annuleren.Wij nemen rekening met uw opmerkingen en zullen in de toekomst nog zorgvuldiger omgaan met de informatie die wij op onze website vermelden.Wij hopen op je begrip.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform