Terug

FNAC annuleert eenzijdig bestelling Ultimate Ears Boom 3

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: FNAC BELGIUM

15/11/2023

BesteIk bestelde op 11 november 2023 een zwarte Ultimate Ears BOOM 3 in promotie voor 39 euro via de webshop, deze bestelling werd voorbereid. Het geld was van mijn rekening. Plots werd mijn bestelling geannuleerd zonder enige vorm van voorafgaande communicatie. Gezien ik deze BOOM 3 graag zou ontvangen, contacteerde ik maandag zelf de klantendienst via messenger om dan te vernemen dat dit een prijsfout was. In de advertentie stond niet ‘geldt onder voorbehoud van vergissingen’. Andere klanten vernamen als reden dat het product niet meer voorradig was, terwijl de prijs inmiddels aangepast werd. Het product blijkt dus wel degelijk voorradig of FNAC kan het artikel bestellen of kan een alternatief in een andere kleur aanbieden. Op dinsdag 14 november ontving ik 's ochtends een mail over artikel geannuleerd of teruggestuurd? Ik heb echter niets geannuleerd of teruggestuurd.Mag ik u er vriendelijk op wijzen dat een bestelling een bindende overeenkomst is (zie wetboek artikel 5.69 en 5.70). Het ging hier volgens mij niet om een fout, aangezien de promoprijs tijdens Black Friday periode meermaals terugkwam, meerdere dagen online stond en niet onwaarschijnlijk laag was. Dit product bestaat als jaren op de markt, een korting van 50% à 60% in vergelijking met elders is dan niet ongezien. Indien het exacte product niet meer op voorraad is, mag u mij de BOOM 3 opsturen van zodra het in voorraad is of een andere kleur opsturen.FNAC werd ge-e-maild, maar ik mocht tot op heden nog geen reactie ontvangen.Steeds bereid tot overleg om tot een gepaste uitkomst te komen.Addendum: Inmiddels werd de prijs van de Ultimate BOOM 3 zonder promo verhoogd van 119 euro naar 139 euro.

Berichten (6)

FNAC BELGIUM

Naar: M. M.

17/11/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Zoals u wellicht hebt gemerkt toen u uw bestelling plaatste, was de prijs van het product dat u bestelde verkeerd.Door deze foutive prijsaanduiding zijn wij echter genoodzaakt je bestelling te annuleren.Wij verontschuldigen ons oprecht voor deze fout en voor de annulering van de bestelling. Wij hopen dat dit betreurenswaardige incident geen afbreuk zal doen aan uw loyaliteit, uw vertrouwen in ons merk en onze goede trouw.Wij danken je voor je begrip en hopen je binnenkort opnieuw van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

M. M.

Naar: FNAC BELGIUM

19/11/2023

Beste,Bedankt voor uw repsons. Mag ik u er vriendelijk op wijzen dat een bestelling een bindende overeenkomst is (zie wetboek artikel 5.69 en 5.70). Het ging hier volgens mij niet om een fout, aangezien de promoprijs tijdens Black Friday periode meermaals terugkwam, meerdere dagen online stond en niet onwaarschijnlijk laag was. Dit product bestaat als jaren op de markt, een korting van 50% à 60% in vergelijking met elders is dan niet ongezien. Indien het exacte product niet meer op voorraad is, mag u mij de BOOM 3 opsturen van zodra het in voorraad is of een andere kleur opsturen.FNAC werd ge-e-maild, maar ik mocht tot op heden nog geen reactie ontvangen.Steeds bereid tot overleg om tot een gepaste uitkomst te komen.mvg Maarten Michiels

FNAC BELGIUM

Naar: M. M.

20/11/2023

Cher Client, Chère Cliente,Nous vous remercions pour votre mail.Nous recevons une très grande quantité de mails.Afin de vous aider le plus rapidement possible, vous pouvez retrouve notre lien vers les questionsréponses les plus fréquentes via s:www.fr.fnac.be/faqSi vous ne trouvez pas la réponse à votre question ci-dessous, nous vous invitons à reprendre contact avec nous en faisant un reply sur le présent mail.Bien à vous,Fnac.be____________________________Beste klant,Bedankt voor je e-mail.We krijgen veel mails te verwerken.Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen, vind je hier de vaakgestelde vragen en antwoorden via deze link: s:www.nl.fnac.be/faqHeb je het antwoord op je vraag niet gevonden, dan vragen we je om contact met ons op te nemen door een reply te doen op deze mail.Met vriendelijke groeten,Fnac.be

M. M.

Naar: FNAC BELGIUM

07/12/2023

BesteIk bestelde op 11 november 2023 een BOOM 3 ( bestelling EMF3YHGYAZTCO) voor 39 euro via de webshop, deze bestelling werd voorbereid en dan plots geannuleerd zonder enige vorm van communicatie. Gezien ik deze BOOM 3 graag zou ontvangen, contacteerde ik maandag de klantendienst via messenger om te vernemen dat dit een prijsfout was. Andere klanten vernamen als reden dat het product niet meer voorradig was, terwijl de prijs inmiddels aangepast werd. Het product blijkt dus wel degelijk voorradig of FNAC kan het artikel bestellen of kan een alternatief in een andere kleur aanbieden. Op dinsdag 14 november ontving ik 's ochtends een mail over artikel geannuleerd of teruggestuurd? Ik heb echter niets geannuleerd of teruggestuurd. Ik wil erg graag alsnog de zwarte BOOM 3 ontvangen.Mag ik u er vriendelijk op wijzen dat een bestelling een bindende overeenkomst is (zie wetboek artikel 5.69 en 5.70). Het ging hier volgens mij duidelijk niet om een fout, aangezien de promoprijs meermaals terugkwam en niet onwaarschijnlijk laag was. Dit product bestaat als jaren op de markt, een korting van 50% à 60% in vergelijking met elders is dan niet ongezien. Omwille van het uitblijven van enige vorm van communicatie, heb ik dit gemeld bij Testaankoop en wacht ik de tussenkomst van de economische inspectie af.Graag ga ik met u schriftelijk in overleg om tot een oplossing te komen.Met vriendelijke groet

M. M.

Naar: FNAC BELGIUM

02/01/2024

Beste,Ik mocht tot op heden nog geen respons ontvangen via mail of testaankoop. Ik ontvang dagelijks een mail over artikel geannuleerd of teruggestuurd? Ik heb echter niets geannuleerd of teruggestuurd. Ik wens geen terugbetaling en erg graag alsnog de zwarte BOOM 3 ontvangen.Mag ik u er vriendelijk op wijzen dat een bestelling een bindende overeenkomst is (zie wetboek artikel 5.69 en 5.70). Het ging hier volgens mij duidelijk niet om een fout, aangezien de promoprijs meermaals terugkwam en niet onwaarschijnlijk laag was. Dit product bestaat als jaren op de markt, een korting van 50% à 60% in vergelijking met elders is dan niet ongezien. Omwille van het uitblijven van enige vorm van communicatie, heb ik dit gemeld bij Testaankoop en wacht ik de tussenkomst van de economische inspectie af.Graag ga ik met u schriftelijk in overleg om tot een oplossing te komen.Met vriendelijke groet

FNAC BELGIUM

Naar: M. M.

02/01/2024

Beste,Bedankt voor u schrijven, hoewel we de situatie betreuren, kunnen we deze bestelling niet verwerken.Naar aanleiding voor dit ongemak heeft u als klant dan ook van ons reeds een commerciele geste verkregen in de vorm van een promo code ter waarde van 10 euro, wij blijven dan ook als bedrijf bij ons standpunt.Hopend op uw begrip,Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform