Terug

Fnac annuleert bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. F.

Naar: FNAC BELGIUM

01/12/2023

Beste,Ik bestelde 3 ue boom 3 speakers tijdens black friday op de site van Fnac. De speakers stonden aan 39 euro geadverteerd. Fnac heeft de bestelling geannuleerd omdat dit een foute prijszetting zou zijn. De box is echter al jaren op de markt en wordt vaak met korting aangeboden. De prijs was dus wel realistisch gezien de aanbiedingen op black friday.Ik wens dat fnac hun verplichtingen nakomt en de boxen alsnog levert. Bovendien heeft fnac nog geen terugbetaling uitgevoerd.Mijn bestelnummers zijn bijgevoegd als bijlage.

Berichten (5)

FNAC BELGIUM

Naar: W. F.

02/12/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Zoals u wellicht hebt gemerkt toen u uw bestelling plaatste, was de prijs van het product dat u bestelde verkeerd.Door deze foutive prijsaanduiding zijn wij echter genoodzaakt je bestelling te annuleren.Wij verontschuldigen ons oprecht voor deze fout en voor de annulering van de bestelling. Wij hopen dat dit betreurenswaardige incident geen afbreuk zal doen aan uw loyaliteit, uw vertrouwen in ons merk en onze goede trouw.Hiernaast menen wij dan ook dat wij het recht hadden de bestelling te annuleren.Wij nemen rekening met uw opmerkingen en zullen in de toekomst nog zorgvuldiger omgaan met de informatie die wij op onze website vermelden.Wij hopen op je begrip.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

W. F.

Naar: FNAC BELGIUM

02/12/2023

Ik ga niet akkoord met deze uitleg. De prijs kon weldegelijk correct ivm black friday.Ik wens het product nog te ontvangen.

FNAC BELGIUM

Naar: W. F.

05/12/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Zoals u wellicht hebt gemerkt toen u uw bestelling plaatste, was de prijs van het product dat u bestelde verkeerd.Door deze foutive prijsaanduiding zijn wij echter genoodzaakt je bestelling te annuleren.Wij verontschuldigen ons oprecht voor deze fout en voor de annulering van de bestelling. Wij hopen dat dit betreurenswaardige incident geen afbreuk zal doen aan uw loyaliteit, uw vertrouwen in ons merk en onze goede trouw.Hiernaast menen wij dan ook dat wij het recht hadden de bestelling te annuleren.Wij nemen rekening met uw opmerkingen en zullen in de toekomst nog zorgvuldiger omgaan met de informatie die wij op onze website vermelden.Wij hopen op je begrip.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

W. F.

Naar: FNAC BELGIUM

31/12/2023

Hetzelfde antwoord formuleren maakt hier geen verandering in. Ik hoop dat de aanklacht van testaankoop bij de overheid hier duidelijkheid zal brengen.

FNAC BELGIUM

Naar: W. F.

02/01/2024

Beste,Bedankt voor u schrijven, hoewel we de situatie betreuren, kunnen we deze bestelling niet verwerken.Naar aanleiding voor dit ongemak heeft u als klant dan ook van ons reeds een commerciele geste verkregen in de vorm van een promo code ter waarde van 10 euro, wij blijven dan ook als bedrijf bij ons standpunt.Hopend op uw begrip,Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform