Beste, ik bestelde op 11/11/2023, ten voordele van Black Friday/Weekend, een UE Boom 3 luidspreker zoals vele andere mensen. Een actie waarbij de prijs daalde van €140 naar €40, een mooie korting maar zeker niet uitzonderlijk tijdens deze periode.Vandaag kreeg ik dan ook, zoals vele anderen, een rare e-mail over betaalgegevens invoeren in je Fnac account indien je een bestelling annuleert. Ik heb helemaal geen bestelling geannuleerd! Toch was mijn bestelling geannuleerd en was ik verbaasd.Dan maar even gebeld naar de klantendienst waarbij ze me zeiden dat de prijs niet klopte. Tegen anderen zeiden ze dan weer dat de voorraad niet aanwezig was tegenover de vraag. Toch staat hetzelfde product weer te koop voor de volledige vraagprijs van €140.Ter compensatie krijg ik een cadeaubon van €10 als 'geste' van Fnac uit. Dit lijkt mij geen terechte compensatie, ik kan dezelfde luidspreker dus opnieuw kopen voor €130, een verschil van €90!Graag zou ik dus gewoon mijn bestelling ontvangen. De prijsdaling is niet ongewoon en lijkt mij volkomen normaal. Too good to be true zou ik dit niet noemen.We gaan uiteindelijk toch een verbintenis aan op het moment dat we de bestelling doen? Is dit dan maar gewoon eenzijdig? Dit is niet acceptabel.Bedankt.