Terug

Fnac annuleert bestelling Ultimate Ears Boom 3

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. P.

Naar: FNAC BELGIUM

02/12/2023

Beste,Ik bestelde, zoals vele anderen, een Ultimate Ears Boom 3 via de webwinkel van Fnac voor 39 euro.Fnac annuleerde de bestelling vanwege, wat zij beweren, een foutieve prijsaanduiding te zijn.Ik had geen reden om te twijfelen over de prijs omdat het als Black Friday promotie aangeduid stond, dewelke regelmatig extreme kortingen omvatten.

Berichten (1)

FNAC BELGIUM

Naar: O. P.

05/12/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Zoals u wellicht hebt gemerkt toen u uw bestelling plaatste, was de prijs van het product dat u bestelde verkeerd.Door deze foutive prijsaanduiding zijn wij echter genoodzaakt je bestelling te annuleren.Wij verontschuldigen ons oprecht voor deze fout en voor de annulering van de bestelling. Wij hopen dat dit betreurenswaardige incident geen afbreuk zal doen aan uw loyaliteit, uw vertrouwen in ons merk en onze goede trouw.Hiernaast menen wij dan ook dat wij het recht hadden de bestelling te annuleren.Wij nemen rekening met uw opmerkingen en zullen in de toekomst nog zorgvuldiger omgaan met de informatie die wij op onze website vermelden.Wij hopen op je begrip.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform