Terug

Flybox al vier dagen buiten dienst aan de kust

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Orange

22/08/2020

Ik heb een flybox van Orange (0492219734). Vandaag (22/08/2020) is de vierde dag dat het niet werkt. Of er is geen verbinding, of het gaat heel traag, of de verbinding valt de hele tijd uit. Dit is contractbreuk, de dienst wordt niet geleverd.Ik ben vele uren bezig geweest met het resetten van de Flybox, het bellen naar de technische dienst, en dit kan niet door de beugel. Mijn tijd is kostbaar.Ik woon in Oostende. Het is zonneklaar dat de reden dat het niet werkt is omdat er nu veel toeristen zijn aan de kust en het netwerk dit niet aankan (Flybox werkt via 4G), dit wordt aangetoond doordat het 's nachts wel werkt. Bovendien is het al de hele zomer lang dat er problemen zijn. Als de dienst niet werkt in de zomer aan de kust, moet het hier ook niet verkocht worden, dat is bedrog. Gelieve op te merken dat ik altijd nog voldoende downloadvolume heb.Doordat het niet werkt kan ik ook geen gebruik maken van mijn Netflix abonnement.Aangezien de dienst niet werd geleverd, ben ik niet van plan de rekening van deze maand te betalen: de domiciliëring is geblokkeerd (factuur 03359270820).Ik wens dit abonnement op te zeggen en verwacht geen rekening te ontvangen omdat ik voor het einde van een jaar heb opgezegd (ik zal dat toch niet betalen).


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform