Terug

Fluvius weigert kabel aan te sluiten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. H.

Naar: Telenet

07/01/2021

Beste, ik ben reeds lang tevreden klant bij Telenet. Sinds september hapert valt onze WiFi toegang regelmatig weg en zijn er ook problemen met tv kijken (zwarte blokjes verschijnen over heet beeldscherm). Na enkele metingen door een Telenet technieker werd gezegd dat de binnenkomende kabel vervangen moest worden. Deze kabel ligt ondertussen reeds geruime tijd klaar volgens de ontvangen richtlijnen. Tot 3x werd er door Telenet een afspraak geboekt om een Fluvius technieker langs te sturen om deze kabel aan te sluiten. Telkens kwam er niemand opdagen. Telkens wachtten we tussen 8h-13h. Mijn bejaarde moeder van 83 kan practisch geen tv meer kijken. Ook tijdens de kerst-en nieuwjaarsdagen ! Mijn kinderen hebben continu problemen met online lessen volgen en afleggen van examens. De mensen van Telenet waren heel behulpzaam, maar ze zeggen dat het probleem ligt bij Fluvius.

Berichten (1)

Telenet

Naar: F. H.

13/01/2021

Klantennummer: 889110484Beste mevrouw Huybrichs, Ik bevestig graag ons telefonisch gesprek van 13/01/2021 omtrent uw klacht. Alvast bedankt voor het gesprek. Ik wens je nog een prettige dag. Met vriendelijke groeten, Oempe Telenet Value CenterDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform