Terug

Fluvius/Teaplus

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. L.

Naar: FLUVIUS

18/09/2024

Op 11 september mocht in van u (Fluvius/Teaplus)een Prior zending ontvangen in verband met het plaatsen van een digitale meter. Hierin schrijven jullie dat jullie mij verschillende keren gecontacteerd zouden hebben (brief, kaartje brievenbus, sms, telefoon, bezoek). Tot op heden is deze prior zending echter de eerste briefwisseling die mij bereikte. Bij navraag bij de buren bleek er wel post in hun bus te zijn belang met als hoofding “Aan de bewoners van C.........straat 9B” deze werd in de verkeerde brievenbus gedeponeerd en de buren hebben die niet opgemerkt. Wat ik niet begrijp is dat jullie al mijn gegevens hebben, naam, adres, meternummers water, gas en elektriciteit maar dan geen briefwisseling op naam verzenden. In die brief werd een afspraak aangekondigd op 13 augustus tussen 8 en 13.00. Verschillende van de buren hebben die dag speciaal verlof genomen, er is niemand komen opdagen, niemand werd verwittigd. Gaan jullie die verloren uren van die mensen vergoeden? In de priorzending die ik vorige week heb ontvangen staat hoe ik een afspraak kan maken, dat heb ik dan ook gedaan. Maar als ik naar mijn gegevens ga, staat C.........straat met een K i.p.v. met een C. Niemand gaat dat adres in L. vinden, als er al iemand langs komt die dag. Ik kan deze foute gegevens NIET ZELF WIJZIGEN. Eerlijk gezegd heb ik weinig vertrouwen in de correcte afhandeling van dit dossier en al zeker omdat de openbare klachten van Test Aankoop aantonen dat dit geen eenmalig feit is. Ik ga deze brief daar dan ook aan toevoegen, maar hoop als nog op een gedetailleerd antwoord en correcte afhandeling van het dossier.

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: P. L.

19/09/2024

Geachte Dag PeterJe consumentenorganisatie Test-Aankoop stuurde je vraag/klacht door naar netbeheerder Fluvius.MAAR… nergens in deze klacht staat er een EAN-nummer noch een verbruiksadres vermeld waardoor we zelfs de klacht niet kunnen registreren, laat staan gericht handelen.We kunnen deze klacht enkel registreren als we ook het aansluitadres kennen.Mag ik je vragen om ons deze gegevens te bezorgen in antwoord op deze mail aubDankuwel!Fijne dag verder…Cindy EyckmansDirectie Klantendienst – Actieve klantgerichtheidKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Melle klachtencommissie@fluvius.bewww.fluvius.beVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: woensdag 18 september 2024 19:15Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.beOnderwerp: Fluvius/Teaplus = EXTRA INFO Noodzakelijk!!!‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform