Op 11 september mocht in van u (Fluvius/Teaplus)een Prior zending ontvangen in verband met het plaatsen van een
digitale meter. Hierin schrijven jullie dat jullie mij verschillende keren gecontacteerd zouden hebben
(brief, kaartje brievenbus, sms, telefoon, bezoek). Tot op heden is deze prior zending echter de eerste
briefwisseling die mij bereikte.
Bij navraag bij de buren bleek er wel post in hun bus te zijn belang met als hoofding “Aan de
bewoners van C.........straat 9B” deze werd in de verkeerde brievenbus gedeponeerd en de buren
hebben die niet opgemerkt. Wat ik niet begrijp is dat jullie al mijn gegevens hebben, naam, adres,
meternummers water, gas en elektriciteit maar dan geen briefwisseling op naam verzenden. In die
brief werd een afspraak aangekondigd op 13 augustus tussen 8 en 13.00. Verschillende van de buren
hebben die dag speciaal verlof genomen, er is niemand komen opdagen, niemand werd verwittigd.
Gaan jullie die verloren uren van die mensen vergoeden?
In de priorzending die ik vorige week heb ontvangen staat hoe ik een afspraak kan maken, dat heb ik
dan ook gedaan. Maar als ik naar mijn gegevens ga, staat C.........straat met een K i.p.v. met een C.
Niemand gaat dat adres in L. vinden, als er al iemand langs komt die dag. Ik kan deze foute
gegevens NIET ZELF WIJZIGEN.
Eerlijk gezegd heb ik weinig vertrouwen in de correcte afhandeling van dit dossier en al zeker omdat
de openbare klachten van Test Aankoop aantonen dat dit geen eenmalig feit is. Ik ga deze brief daar
dan ook aan toevoegen, maar hoop als nog op een gedetailleerd antwoord en correcte afhandeling
van het dossier.