Terug

Fluvius - Extra betaling (budgetmeter)

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: FLUVIUS

03/11/2025

Goedemorgen, Met budget meter, moet ik geld overschrijven als de elektriciteit of gas minder dan euro 20. Maar met de verbruik app van Fluvius, kan ik zien dat ik betaal meer dan de echt verbruik in euro. De uitlegging van Fluvius is "schuld" maar zonder details

Berichten (2)

FLUVIUS

Naar: M. M.

06/11/2025

Fluvius - Intern Beste, We zien dat je blijkbaar toch succesvol de overstap naar de commerciële markt hebt kunnen maken. Sinds 25 oktober voor elektriciteit en sinds 3 november voor gas beide bij Power Online. Ik heb info opgevraagd bij onze interne diensten over je dossier, zodra ik feedback heb ontvangen kom ik hierop terug. . . Luc Boens Medewerker KlachtencommissieKlachtenbeheer T: Tijdens kantooruren: 09 263 75 42 Brusselsesteenweg 199, 9090 Merelbeke-Melle www.fluvius.be

FLUVIUS

Naar: M. M.

17/11/2025

Fluvius - Intern Beste, We hebben onderstaande info mogen ontvangen over je dossier. Op het moment moeten de slotfacturen nog opgemaakt worden of zijn zeer recent opgemaakt. Maar in 2023 is volgende info al verstrekt aan de klant. FLUVIUS heeft GEEN inzage in de boekhouding van andere leveranciers en kan NOOIT een schuld overnemen. De schuld van 456.95 euro is gemaakt tijdens de periode 15.09.2021 t/m 09.01.2022, toen was u klant bij FLUVIUS. De slotfactuur die wij opstuurde op 16.02.2022 is onbetaald gebleven. Deze schuld werd ingebouwd in de meter (info brief verstuurd op 27.02.2022 ) en u betaald deze schuld terug via opladingen. Wij kunnen hier geen overzicht over opsturen omdat dat via de meter is afbetaald. Deze factuur stond open en is afgekort via de meter. Hopelijk geeft dit al wat duidelijkheid. . . Luc Boens Medewerker KlachtencommissieKlachtenbeheer T: Tijdens kantooruren: 09 263 75 42 Brusselsesteenweg 199, 9090 Merelbeke-Melle www.fluvius.be

Bemiddeling door Testaankoop 10 december 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform