Terug

Flexcare contract voor bijstand niet geregistreerd en geen service

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Opel

23/05/2019

Beste,In mei 2015 sloten we een Flexcare contract met Opel voor een periode van 5 jaar voor onze gezinswagen (Opel Zafira Tourer (1-AVD-899). Dit contract geeft een bijstandsverzekering (contract Opel Flexcare BE00067348 van 20/05/2015 – geldig tot 19/05/2020). Vanavond had mijn echtgenoot autopech langs de autosnelweg en bij het contacteren van Opel Flexcare bleek ons contract nooit geregistreerd te zijn terwijl we er wel € 820 voor hebben betaald. Er werd een dossier voor bijstand opgemaakt zonder contract. De dienstverlening van Opel Assistance was echter totaal ontoereikend. Om bijstand te vragen duurde het meer dan een half uur om een operator aan de lijn te krijgen en mijn echtgenoot heeft 2,5 uur moeten wachten om gedepanneerd te worden.Graag hadden we jullie hulp ingeroepen om na te gaan waarom ons contract niet werd geregistreerd door Opel terwijl de facturatie wel degelijk is gebeurd en door ons werd betaald. De slechte dienstverlening van Opel Flexcare kan best onder de loupe worden genomen want deze service is geen naam van bijstandverzekering waardig.Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Els Vervloet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform