Beste medewerker,
Na vele tientallen jaren abonnee geweest te zijn(op hetzelfde adres) heb ik mij terug klant gemaakt omwille van een geldelijk fraudegeval waar ik als goede huisvader niet bovenuit geraak.
Op 14.02.2024 werd ik opgelicht door een fraudeur die beweerde van Cardstop te zijn. Dom als ik was door een erge stressperiode, omwille van familiale oorzaken, liet ik mij volledig gaan op de eisen van de beller en kon de fraudeur zijn fishing gang gaan en mij €2024 ontfutselen.
Diezelfde morgen liet ik mijn kaarten blokkeren en ging ik naar de Politie. Ook stuurde ik naar alle nodige overheidsinstanties mijn fraudegeval, ook naar mijn KBC bank en KBC verzekering.
Eerst had het gerecht niet de nodige manschappen om het dossier te behandelen, kort nadien werd de zaak opnieuw geopend en op 21 mei 2024 werd het verdict toegestuurd , ik citeer:
" De dader(s) van de feiten kon(den) niet geïdentificeerd worden. Ik heb daarom beslist het dossier af te handelen zonder strafvervolging"
getekend Procureur des konings
Heb ik hiervoor mijn 12 maand legerdienst volbracht en 40 jaar gewerkt en als 74 jarige steeds mijn belastingen betaald ?
Als technisch bediende is mijn verstand te klein om dit denkpatroon van een Procureur te vatten.
Als een bank geld overmaakt aan een firma of persoon zijn daar toch gegevens van te vinden.
In mijn geval zou het gaan om MOL*redableB.V.
Ik heb ook een vermoeden dat er data lekken zijn bij de firma Booking.com want ik gebruikte die KBC Gold kaart alleen om reizen te boeken (omdat die een gratis reisverzekering omvat)