Terug

Firma niet te bereiken en weigert terug te betalen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: Elektro Lommelen

04/10/2023

Beste, op 18 september 2023 bestelde ik bij Lommelen Electro een Amerikaanse Koelkast SKV1782RI Inventum . Onze huidige Amerikaanse koelkast meet 176.5 cm hoog en had het net begeven. Omdat we al een hele tijd op zoek waren naar een koelkast van die hoogte (we vonden er alleen maar die hoger waren en die passen niet in die kasten eromheen) was ik opgelucht dat ik nog zo'n koelkast vond. We hadden immers elders al eentje gevonden maar die was tijdens het transport naar ons omgevallen en dus stuk. Bij Lommelen zag ik nog hetzelfde toestel en ik heb in blinde paniek het toestel besteld én betaald. Het ging op maximum 4 weken geleverd worden. Ik hoorde niets. En toen ontdekte ik dat het zelfs tot 4 maanden kon duren vooraleer die koelkast eventueel kon geleverd worden. Heel veel mails gestuurd naar de firma maar geen gehoor, zelfs niet na het wachten van 48u. In welke tijdspanne ze beloven te antwoorden. Ondertussen had ik al vernomen van de fabrikant Inventm dat het toestel niet meer te verkrijgen is. Dus vroeg ik Electro Lommelen hoe zij nog in hemelsnaam aan een toestel konden geraken dat niet meer op de markt was. Op deze vraag heb ik geen antwoord gekregen, wel heb ik een mail gekregen dat - als ik mijn bestelling annuleer ik sowieso 25% kwijt ben van het bedrag. Terwijl zij nog niet eens aan het toestel kunnen geraken. Er staat immers bij dat ze het zelf moeten bestellen.Ik voel me dus afgezet. Het gaat over een toestel van €1215 en dat is voor mij verschrikkelijk veel geld. Ook als er 25% van wordt afgehouden. Er is niets van communicatie mogelijk. Zelfs een bezoek aan de zaak gaat niet want het is op afspraak. Ik wil zo snel mogelijk mijn geld terug. Zo'n bedrag voor iets dat ik waarschijnlijk niet krijg, is verschrikkelijk hoog. Bovendien stel ik mij vragen hoe snel ze gaan reageren als er een dienst na verkoop nodig is. Mij zien ze er alleszins niet meer. En had ik op voorhand geweten en gecheckt, ik had er nooit besteld. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Groetjes,Nele

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: N. D.

04/10/2023

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 706743290.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 706743290.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 706743290.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform