firma eist betaling van een door hen zelf geannuleerde bestelling alsook...
Aard van probleem:
AndereKlacht
P. S.
Naar: EMMA Matelas
Beste, Wij plaatsten op 25/11/2020 een bestelling voor een Emma Matras, met als betalingswijze Afterpay. Wij ontvingen quasi onmiddellijk een email met als reactie 'bedankt voor je bestelling'. Echter 4 uur later kregen we opnieuw een email met de mededeling 'je bestelling is geannuleerd.... omdat we de betaling niet ontvangen hebben, heeft ons systeem je bestelling niet geaccepteerd' Zodoende plaatsten we diezelfde dag nog een nieuwe bestelling en betaalden onmiddellijk € 419,40 via bancontact. Op 28/11 echter krijgen we bericht van Afterpay met het verzoek om de betaling te voldoen van onze eerste bestelling, die echter wel door henzelf werd geannuleerd.Wij nemen hierover telefonisch contact op en krijgen als antwoord 'deze bestelling is reeds te ver in ons bestelproces en derhalve niet kan geannuleerd worden'(?). Wij antwoorden dat dit wel hun eigen fout is en wij de gevraagde som niet zullen betalen. Men verzekert ons aan de telefoon dat wij dit niet moeten doen en dat wij enkel het pakket retour moeten sturen van zodra het zou worden geleverd. Wij krijgen, op ons verzoek, bevestiging via email.Op 14/12/2020 krijgen wij echter een email van Afterpay 'herinnering betaling tbv € 419,40 binnen 15 dagen', waarop wij op 15/12/2020 via email de betaling formeel protesteren en tevens aandringen op levering van onze 2de en reeds betaalde matras. Hierop ontvangen wij onmiddellijk het antwoord dat er bij BEIDE bestellingen helaas vertraging is opgelopen, door de drukte verwachten zij dat de 2de bestelling pas na kerst geleverd zal worden, en dat wij de 1ste (door hen geannuleerde) bestelling mogen weigeren als ze aan de deur wordt aangeboden en dat zij het 'terugbetalingsproces gaan opstarten en binnen 14 werkdagen terugstorten. Ik heb bij Afterpay de betaling van deze bestelling uitgesteld, zodat we genoeg tijd om deze terug te ontvangen' (?)Ik stuur opnieuw mail dat ik absoluut niets zal betalen.... tot op heden zonder reactie én zonder matras....Ik heb absoluut geen vertrouwen in een goede afloop en mocht het mogelijk zijn wens ik tevens annulatie en terugbetaling mijn 2de bestelling tbv. € 419,40
Berichten (14)
EMMA Matelas
Naar: P. S.
Beste, Bedankt voor je bericht. We hebben de klant verzocht om bestelling met nummer 900449252 aan de deur te weigeren. We hebben tevens de klant erover ingelicht dat we AfterPay om uitstel hebben verzocht zodat we genoeg tijd hebben om bestelling met nummer 900449252 retour te ontvangen. De klant dient ons na weigering van de genoemde bestelling, te contacteren, zodat wij de terugbetaling van de bestelling in gang kunnen zetten. Als gevolg van de drukte kan het helaas langer duren voordat bestelling 900449903 wordt geleverd. Met vriendelijke groet, Dion van het Emma team www.emma-matras.be 0222734261 Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer u deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Do, 17 Dec om 3:00 AM , Klachtenbox schreef:External e-mail: Check sender/address before clicking links or opening attachments.
EMMA Matelas
Naar: P. S.
Hallo Klachtenbox Klachtenbox , Onze service medewerker heeft aangegeven dat er aan je aanvraag wordt gewerkt en dat er een oplossing in zicht is. Als je wilt kan je een beoordeling achterlaten door de enquete hieronder in te vullen. Hoe beoordeelt u uw algehele ervaring? Geweldig! Goed Redelijk Slecht Verschrikkelijk! Vriendelijke groet, Het Emma team '‹
EMMA Matelas
Naar: P. S.
Hallo Klachtenbox Klachtenbox , Onze service medewerker heeft aangegeven dat er aan je aanvraag wordt gewerkt en dat er een oplossing in zicht is. Als je wilt kan je een beoordeling achterlaten door de enquete hieronder in te vullen. Hoe beoordeelt u uw algehele ervaring? Geweldig! Goed Redelijk Slecht Verschrikkelijk! Vriendelijke groet, Het Emma team '‹
EMMA Matelas
Naar: P. S.
Beste, Met betrekking tot bestellingen met bestelnummers 900449252 en 900449903 het volgende: Beide bestellingen bestaan uit één Emma One Matras en zijn volgens de Track-and-Trace-informatie deze week geleverd. Voo bestelling met bestelnummer 900449252 is het verzoek tot ophalen van het matras ingediend. Tevens is een verzoek tot uitstel van betaling voor deze bestelling ingediend. Zodra het matras is opgehaald en aan ons retour is gekomen, zal de betaling van bestelling, nummer 900449252, komen te vervallen. We hopen hiermee voldoende informatie te hebben verschaft. Met vriendelijke groet, Dion van het Emma team www.emma-matras.be 0222734261 Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer u deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Ma, 28 Dec om 10:20 AM , Emma Service schreef: Beste, Bedankt voor je bericht. We hebben de klant verzocht om bestelling met nummer 900449252 aan de deur te weigeren. We hebben tevens de klant erover ingelicht dat we AfterPay om uitstel hebben verzocht zodat we genoeg tijd hebben om bestelling met nummer 900449252 retour te ontvangen. De klant dient ons na weigering van de genoemde bestelling, te contacteren, zodat wij de terugbetaling van de bestelling in gang kunnen zetten. Als gevolg van de drukte kan het helaas langer duren voordat bestelling 900449903 wordt geleverd. Met vriendelijke groet, Dion van het Emma team www.emma-matras.be 0222734261 Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer u deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Do, 17 Dec om 3:00 AM , Klachtenbox schreef:External e-mail: Check sender/address before clicking links or opening attachments.
EMMA Matelas
Naar: P. S.
Hallo Klachtenbox Klachtenbox , Onze service medewerker heeft aangegeven dat er aan je aanvraag wordt gewerkt en dat er een oplossing in zicht is. Als je wilt kan je een beoordeling achterlaten door de enquete hieronder in te vullen. Hoe beoordeelt u uw algehele ervaring? Geweldig! Goed Redelijk Slecht Verschrikkelijk! Vriendelijke groet, Het Emma team '‹
EMMA Matelas
Naar: P. S.
Hallo Klachtenbox Klachtenbox , Onze service medewerker heeft aangegeven dat er aan je aanvraag wordt gewerkt en dat er een oplossing in zicht is. Als je wilt kan je een beoordeling achterlaten door de enquete hieronder in te vullen. Hoe beoordeelt u uw algehele ervaring? Geweldig! Goed Redelijk Slecht Verschrikkelijk! Vriendelijke groet, Het Emma team '‹
P. S.
Naar: EMMA Matelas
Helaas is deze zaak, spijts de belofte van Emma Matras, nog steeds niet opgelost, integendeel zelfs want op 26/01/2021 ontvingen wij namelijk van Afterpay opnieuw een aanmaning tot betaling, alhoewel de matras met bestelnummer 900449252 reeds op maandag 04/01/2021 (= ruim 3 weken geleden) werd verzonden in retour.Sterker nog, er wordt zelfs gedreigd om 'extra vergoedingen' aan te rekenen indien voor 08/02/2021 het zogenaamde openstaande bedrag niet is betaald... Een oplossing is dus nog steeds niet in zicht????
EMMA Matelas
Naar: P. S.
Beste Patricia Schuttyzer,Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je nog steeds geen matras hebt en nog steeds geen terugbetaling. Ik zie dat de terugbetaling inmiddels is opgestart. Verder heb ikde andere bestelling even voor je nagekeken en ik zie dat de Track Trace aangeeft dat jouw pakket succesvol is bezorgd door de koerier. Enorm vervelend om te horen dat dit niet is gebeurd!Aan deze mail heb ik het document '˜DPD verklaring vermist pakket' toegevoegd. Door dit document in te vullen en te ondertekenen, verklaar jij dat jij het pakket niet in je bezit hebt. Het pakketnummer van het vermiste pakket is '‹01035035452750. Houd er rekening mee dat het niet naar waarheid invullen als een strafbaar feit gezien kan worden.Zodra wij het document ondertekend ontvangen hebben, kunnen we samen met de bezorgdienst DPD een onderzoek starten naar de locatie van jouw pakket. Omdat wij niet willen dat jij hierop moet wachten zal Emma jou ondertussen een passende oplossing aanbieden.Ik hoor graag van je! Zou je jouw reactie kunnen sturen aanservice@emma-matras.nl, dan ontvangen wij deze meteen?Als je verder nog vragen hebt, reageer op deze e-mail. Wij helpen je graag verder.Met vriendelijke groet,Jeroen van het Emma teams:www.emma-matras.nl 020-8081173Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer u deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Wo, 27 Jan om 8:04 AM , Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be schreef:External e-mail: Check sender/address before clicking links or opening attachments. 1600441:1024352 1600441:1024352
P. S.
Naar: EMMA Matelas
Beste, waar haalt u toch de informatie als dat de andere bestelling met ordernummer 900449903 zou zijn vermist ??? Wij hebben deze bestelling ontvangen en trouwens reeds op voorhand via Bancontact betaald. Dit is dus voor alle duidelijkheid hier niet (meer) het probleem.Het probleem situeert zich in de andere (geannuleerde) bestelling : de matras werd reeds geretourneerd op 04/01/2021, desondanks blijft men via Afterpay aanmaningen sturen tot betaling ervan...Kan daar nu eens aub deftig werk van gemaakt worden?
EMMA Matelas
Naar: P. S.
Hallo Klachtenbox Klachtenbox , Onze service medewerker heeft aangegeven dat er aan je aanvraag wordt gewerkt en dat er een oplossing in zicht is. Als je wilt kan je een beoordeling achterlaten door de enquete hieronder in te vullen. Hoe beoordeelt u uw algehele ervaring? Geweldig! Goed Redelijk Slecht Verschrikkelijk! Vriendelijke groet, Het Emma team '‹
EMMA Matelas
Naar: P. S.
Hallo Klachtenbox Klachtenbox , Onze service medewerker heeft aangegeven dat er aan je aanvraag wordt gewerkt en dat er een oplossing in zicht is. Als je wilt kan je een beoordeling achterlaten door de enquete hieronder in te vullen. Hoe beoordeelt u uw algehele ervaring? Geweldig! Goed Redelijk Slecht Verschrikkelijk! Vriendelijke groet, Het Emma team '‹
EMMA Matelas
Naar: P. S.
Beste Klachtenbox, Bedankt voor je bericht. De terugbetaling van bestelling 900449252 is opgestart op 28-1-21, de klant heeft Afterpay als betaalwijze gekozen en het aankoopbedrag zal dus ook via Afterpay aan de klant worden terug betaald. De terugbetaling kan tot 14 werkdagen in beslag nemen. Bestelling 900449903 is door de klant betaald, ontvangen en behouden. Als je verder nog vragen hebt, reageer op deze e-mail. Wij helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Silvia van het Emma team s:www.emma-matras.nl 020-8081173 Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer u deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Wo, 27 Jan om 9:12 AM , Klachtenbox schreef:External e-mail: Check sender/address before clicking links or opening attachments.
EMMA Matelas
Naar: P. S.
Hallo Klachtenbox Klachtenbox , Onze service medewerker heeft aangegeven dat er aan je aanvraag wordt gewerkt en dat er een oplossing in zicht is. Als je wilt kan je een beoordeling achterlaten door de enquete hieronder in te vullen. In welke mate ben je tevreden over de geleverde dienstverlening van Emma? Zeer tevreden Tevreden Neutraal Ontevreden Zeer ontevreden Vriendelijke groet, Het Emma team '‹
EMMA Matelas
Naar: P. S.
Hallo Klachtenbox Klachtenbox , Onze service medewerker heeft aangegeven dat er aan je aanvraag wordt gewerkt en dat er een oplossing in zicht is. Als je wilt kan je een beoordeling achterlaten door de enquete hieronder in te vullen. In welke mate ben je tevreden over de geleverde dienstverlening van Emma? Zeer tevreden Tevreden Neutraal Ontevreden Zeer ontevreden Vriendelijke groet, Het Emma team '‹
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten