Terug

financiele vergoeding voor leveren defecte wasmachine

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: VANDEN BORRE

07/09/2023

Beste, we kochten vorige week op 30 augustus een nieuwe Siemens wasmachine aan bij VDB Turnhout. Tijdens de eerste wasbeurt op 31 augustus merken we echter dat nieuwe wasmachine water verliest en onze wasplaats onder water staat Na contact met de service dienst en bezoek aan de winkel krijgen we een datum van herstelling op 11 september. We kunnen nu dus meer dan 10 dagen niet wassen wat niet mogelijk is met een gezin van 4 personen met 2 pubers. We moeten dus nu naar een wassalon om de 2 dagen en daar telkens een uur wachten tot de was gedaan is. Na een mail naar de consumentendienst stellen ze een vergoeding voor van 25 € wat de extra kosten van de was en het vervoer nog niet dekt buiten de tijd die we ermee verliezen en het ongemak dat we ermee hebben.

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: J. S.

11/09/2023

Beste,Helaas kan ik je geen andere vergoeding aanbieden.Wij blijven op onze positie.Een hogere vergoeding zal niet mogelijk zijn.In afwachting op je antwoord, wens ik je een fijne dag toe.VanessaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform