Terug

Financiële gevolgen na een fout van Dovy

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: Cuisines Dovy

21/02/2025

Recent een keuken van Dovy laten plaatsen. Zeer tevreden van het resultaat enkel de service is ondermaats. Bij de technische controle van nutsvoorziening door de verkoopster kon de keuken geplaatst worden. Echter was dit niet correct en heeft de verkoopster een inschattingsfout gemaakt. Hierdoor moest de kast verbouwd worden , deze was ten laste van ons ongeacht wij er niets aan konden doen. Eveneens zijn er veel beloftes gemaakt maar niet gevolgd. Meerdere keren verlof genomen voor niets. Geldelijke gevolgen, een emmer niet geplaatst en pas geleverd bij de oplevering, met de uitleg dat wij dit wel zelf konden plaatsen. En dan nog de extra kost bij het plaatsen van de glazen wand en de opmerking dat de keukenkraan er terug af moet. Na meerdere malen iemand aan de lijn te krijgen nog altijd geen tegemoetkoming gekregen enkel het besluit" je hebt ee´n keuken gekregen comform de regels van de kunst". Ongeacht de extra kosten, eigen werk en de verlofdagen die voor niets genomen moesten worden door miscommunicatie. Zo willen wij niet behandeld worden. Wij hebben altijd met respect voor elkaar gehandeld, zelfs wanneer jullie de details en goodwill van de klanten misbruikt. En de mensen jullie op jullie woord geloofde en dit misbruikte.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform