Terug

Final bill

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. M.

Naar: PIDPA

30/10/2023

In September, Smooved requested the change of name in my contract as I left the apartment in Bredabaan 335 1, 2930 Brasschaat and I am not in that apartment since 30.08.2023. Not only Smooved contacted the supplier for the name change but I needed to contact them again with no response from Pidpa. The name chamge was not done and I keep receiving energy bills that i need to pay to avoid penalties. Please proceed with the name change in the contract as soon as possible . Customer number 18012774

Berichten (5)

I. M.

Naar: PIDPA

07/11/2023

En septiembre, Smooved solicitó el cambio de nombre en mi contrato porque dejé el apartamento en Bredabaan 335 1, 2930 Brasschaat y no estoy en ese apartamento desde el 30.08.2023. No solo Smooved se comunicó con el proveedor para el cambio de nombre, sino que yo tuve que contactarlos nuevamente sin respuesta de Pidpa. El cambio de nombre no se realizó y sigo recibiendo facturas de energía que debo pagar para evitar multas. Continúe con el cambio de nombre en el contrato lo antes posible. Número de cliente 18012774

PIDPA

Naar: I. M.

08/11/2023

BesteOp 03.11.2023 deed mevrouw Minuesa via onze website een online opzegging van de overeenkomst voor leveringsadres Bredabaan 335, 2930 Brasschaat.De eindfactuur werd op 06.11.2023 opgemaakt en naar haar verzonden.Met vriendelijke groetenPidpa, uw partner in waterwww.pidpa.beT 0800 90 300Op onze diensten zijn het Algemeen en het Bijzonder Waterverkoopreglement van toepassing. Beide reglementen moet u steeds samen lezen. U vindt deze reglementen opwww.pidpa.beof u kan ze opvragen via 0800 90 300 tijdens de kantooruren (tussen 8 uur en 17 uur).De privacyverklaring van Pidpa vindt u op de website van Pidpa:www.pidpa.berivacy.Genteresseerd in facturen per mail of uw brief voor de meteropname per mail' Ga naarmijn.pidpa.beom een account aan te maken.Daarna kan u zich aanmelden en online uw zaken regelen. De privacyverklaring van Pidpa vindt u op de website van Pidpa: www.pidpa.berivacy

I. M.

Naar: PIDPA

16/11/2023

I have not yet received back the money that Pidpa needs to deliver my back from my final bill

PIDPA

Naar: I. M.

16/11/2023

BesteOp 03.11.2023 deed mevrouw Minuesa via onze website een online opzegging van de overeenkomst voor leveringsadres Bredabaan 335, 2930 Brasschaat.De eindfactuur werd op 06.11.2023 opgemaakt en naar haar verzonden.Deze factuur vermeldt:Met vriendelijke groetenPidpa, uw partner in waterwww.pidpa.beT 0800 90 300Op onze diensten zijn het Algemeen en het Bijzonder Waterverkoopreglement van toepassing. Beide reglementen moet u steeds samen lezen. U vindt deze reglementen opwww.pidpa.beof u kan ze opvragen via 0800 90 300 tijdens de kantooruren (tussen 8 uur en 17 uur).De privacyverklaring van Pidpa vindt u op de website van Pidpa:www.pidpa.berivacy.Genteresseerd in facturen per mail of uw brief voor de meteropname per mail' Ga naarmijn.pidpa.beom een account aan te maken.Daarna kan u zich aanmelden en online uw zaken regelen. De privacyverklaring van Pidpa vindt u op de website van Pidpa: www.pidpa.berivacy

I. M.

Naar: PIDPA

16/11/2023

I have already check the final bill in the website in my customer area and it shows that piidpa should return back to me around 70 euro. But still don t have them in my bank account. Please let me know how can I receive my money back. Thank you


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform