Terug

Final bill

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. M.

Naar: Engie

30/10/2023

In September, Smooved requested the change of name in my contract as I left the apartment in Bredabaan 335 1, 2930 Brasschaat and I am not in that apartment since 30.08.2023. Not only Smooved contacted the supplier for the name change but I needed to contact them again with no response from Engie. The name chamge was not done and I keep receiving energy bills that i need to pay to avoid penalties. Please proceed with the name change in the contract as soon as possible . Customer number 2 209 721 935

Berichten (3)

Engie

Naar: I. M.

31/10/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

I. M.

Naar: Engie

07/11/2023

In September, Smooved requested the change of name in my contract as I left the apartment in Bredabaan 335 1, 2930 Brasschaat and I am not in that apartment since 30.08.2023. Not only Smooved contacted the supplier for the name change but I needed to contact them again with no response from Engie. The name chamge was not done and I keep receiving energy bills that i need to pay to avoid penalties. Please proceed with the name change in the contract as soon as possible . Customer number2 209 721 935Gewenst oplossing:1. Name change of the contract to the new person in the apartment as i am not living there anymore. 2. Get final bill. 3. Return my money back

I. M.

Naar: Engie

27/11/2023

Hello Engie. Could you please respond and prepare the final bill??


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform