Dag mevrouw De Cnop,Ik heb uw klacht goed ontvangen.Na onderzoek kan ik u hierover het volgende meedelen.Ik begrijp dat u tracht een oplossing te bekomen voor de opgewekte energie die u kwijt bent door de tariefwissel buiten uw jaarlijkse opnamemaand te hebben laten uitvoeren.Gelet op de geldende regelgeving, mogen wij geen compensatie toepassen bij een tariefwissel buiten de opnamemaand. info VREG: Indien de metervervanging (of in uw geval de tariefwissel) gebeurt op initiatief van de klant, dan wordt er niet gecompenseerd (bv. klant vraagt verzwaring, wissel van tweevoudige naar enkelvoudige meter,.)Op de website van Fluvius (s:www.fluvius.be/nl/thema/factuur-en-tarieven/dag-nachttarief) staat vermeld dat het tijdstip van een omschakeling van een tweevoudige meter naar een enkelvoudige meter best zo dicht mogelijk bij de jaarlijkse meteropname dient te gebeuren omdat een eventueel negatief saldo bij een tariefwissel op nul wordt gebracht.Ik kan begrijpen dat uw ongenoegen hier niet mee is weggenomen, maar helaas kan ik vanuit de Klachtencommissie geen andere wending aan uw dossier geven.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer