Terug

Fiber valt uit en ik kan geen afspraak maken met technieker

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. G.

Naar: Proximus

18/10/2023

Wij hebben fiber en deze valt voortdurend uit, wanneer ik de klantendienst bel word ik van het kastje naar de muur gestuurd...ik krijg geen afspraak ingepland met een technieker

Berichten (2)

Proximus

Naar: S. G.

20/10/2023

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van mevrouw Sandrine Geldhof in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-18-11.08.34.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002392162]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002392162]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: S. G.

20/10/2023

Geachte heer,mevrouwOndertussen werd klant Sandrine Geldhof verder geholpen door onze diensten.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-18-11.08.34.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002393436]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002393436]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform