Terug

Fiber komt maar niet in orde

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. I.

Naar: Proximus

14/12/2023

Beste, Ik ben al meer dan een maand aan het proberen om fiber te krijgen via jullie. Al meermaals gebeld en gechat. Jullie blijven mij van het kastje naar de muur sturen met grote frustratie tot gevolg. De ene dienst steekt het op de andere en omgekeerd. De vorige telefoniste had me zelfs al verzekerd dat ik fiber heb, wat helemaal niet het geval is. Het internet dat ik nu via jullie heb is heel slecht, vandaar dat ik fiber heb laten installeren. Er is ergens een probleem en jullie kunnen/willen niet zeggen wat. Ik wil dat dit zo snel mogelijk in orde komt of ik ga hiermee verder.MVGIan


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform