Terug

Fiber installatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. J.

Naar: Proximus

08/12/2022

Beste ik bestelde fiber aansluiting voor installatie op 7 december 2022 tussen 8 en 12.00h. was al eens uitgesteld een maand geleden toen jullie technieker ziek was. Hier geen probleem mee. Echter gisteren speciaal halve dag verlof genomen . Niemand daagt op. En tot vanmorgen er blijkbaar wel iemand aan de deur staat om te installeren cfr buren( ik ben gaan werken ). En ik nog een mail krijg op 8 december dat er gisteren niemand thuis was. We waren met twee thuis .en ik heb nog regelmatig naar buiten geweest om te zien of er niemand was. Service is beneden alle peil. Klacht indienen via mail van Proximus gaat niet want dat moet je bellen en krijg je een jobstudent of een call center aan de lijn . Waar ik woon kan ik niet naar telenet anders was ik al lang overgestapt.. hopelijk komt er compensatie voor deze nutteloze uren . Ik ben arts namelijk . En thuis zitten niksen is tijdverlies.

Berichten (1)

Proximus

Naar: P. J.

27/12/2022

Beste,Technieker van Proximus is op 22/12 bij klant ter plaatse gegaan voor de installatie.Klant heeft geweigerd om het werk te laten uitvoeren daar haar zoon niet aanwezig was. Klant dient dus contact op te nemen voor een nieuwe afspraakdatum.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2022-12-08-10.15.24.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192993693700]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192993693700]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform