Terug

Fiber installatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

M. P.

Naar: Proximus

17/10/2024

Beste, Sinds augustus 2023 ben ik aan het proberen om fiber geïnstalleerd te krijgen. Op mijn adres zijn er echter 2 aparte blokken. In 1 blok A werd er reeds fiber geïnstalleerd, in blok B moet dit nog gebeuren. Op 8/11/2023 had ik hiervoor een afspraak maar die werd de avond ervoor geannuleerd omdat “het nodige” niet aanwezig was. Het probleem is dat bij Proximus “het licht op groen” staat voor mijn adres maar dat dat in wezenlijkheid niet het geval is voor blok B. Sinds dan ben ik van de kast naar de muur gestuurd tussen de technische dienst en de klantendienst zonder enig resultaat. Meerdere telefoons met medewerkers waarbij ik steeds het probleem van begin af aan moet uitleggen, medewerkers die het zelf niet weten, terugbel telefoontjes die direct afslaan, een virtuele assistent die me mijn modem doet herstarten… Eén van de medewerkers zei me dat ik eerst goedkeuring van de syndicus nodig had. Toen ik vroeg hoe ik dat moest moest bekomen, zou ze me een brief sturen die ik dan getekend door de syndicus terug kon sturen. De brief die ik twee weken later ontving was reclame voor fiber… Na wat graafwerk heb ik online een stappenplan gevonden waar staat de er een afspraak moet gemaakt worden voor een site survey mét de syndicus. De syndicus is mijn bovenbuur en deze heeft nooit bericht ontvangen van Proximus. Hoe hij zelf eventueel contact kan opnemen is ook nooit duidelijk gemaakt. Na vele telefoons om duidelijkheid te krijgen over de situatie en een oplossing te krijgen, ben ik het echt moe. Ondertussen moet ik het doen met een max. van 25 mbps dat vaak maar schamele 12 mbps haalt, waarvoor ik trouwens al enkele “jaren” een minieme korting van 5 euro krijg die ik elk jaar op nieuw moet aanvragen (!). Ik hoef denk ik niet uit te leggen hoe mijn werk als graficus hieronder lijdt. Ik eis hierbij dan ook dat Proximus binnen de twee weken een afspraak geeft voor een site survey en een datum voor de uiteindelijke installatie.

Berichten (1)

Proximus

Naar: M. P.

21/11/2024

Beste, Uw dossier werd doorgegeven aan de betrokken diensten die ervoor moeten zorgen dat er fiber kan geplaatst worden. Zij zullen de nodige werken uitvoeren en contact met u opnemen. Mvg, Elke Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-10-17-10.30.22.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921013651972]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform