Terug

fiber aansluiting

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Proximus

01/02/2021

beste, op dinsdag 26/01 is de installatie naar fiber gebeurd (ik was al proximus klant met internet/TV) installateur verlaat zonder check. gevolg: sinds 7 dagen geen internet/tv ondanks vele telefoontjes, ticketnr's etc.. oplossing gekend: in een proximus schakelkast in de buurt een switch verzetten. maar een technieker daar naar toe sturen lukt niet in deze 7 dagen.. ik ben echt ten einde raad.. Danny Verhaegen

Berichten (2)

Proximus

Naar: D. V.

01/02/2021

Geachte mevrouw ,Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192973886285]

Proximus

Naar: D. V.

02/02/2021

Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik, dat u ook een dossier 47382891heeft geopend via de klantendienst van Proximus. U zal dan ook de antwoordelementen via dat kanaal ontvangen.Hierbij sluit ik dan ook het Testaankoop dossier af.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192973911423]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform